מינויים

מגוגל ל-i4drive: זה הבכיר שמצטרף כדירקטור לוועדה המייעצת

החברה שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה אשר מספקת תובנות קריטיות למגוון יישומי תחבורה חכמה לרבות טלמטיקה, נהיגה אוטונומית וערים חכמות מינתה את אהרון די קסטרו, שכיהן כסמנכ״ל בכיר בגוגל ישראל, לתפקיד בדירקטוריון
כפיר אדר | 
ארון דיקסטרו (צילום i4drive)
חברת i4drive שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה אשר מספקת תובנות קריטיות למגוון יישומי תחבורה חכמה לרבות טלמטיקה, נהיגה אוטונומית וערים חכמות, הודיעה היום (שני) על מינוי אהרון די קסטרו לדירקטור בוועדה המייעצת של החברה, בעבר שימש כסמנכ״ל בכיר בגוגל ישראל.
כחלק מתפקידו כדירקטור בוועדה המייעצת, ילווה את החברה בתהליכים אסטרטגיים, שיווקיים ופיתוח עסקי. כמו כן יסייע בפתיחת שווקים חדשים ובניית שיתופי פעולה עם שחקנים חשובים בתחומי הטלמטיקה והתחבורה החכמה.
די קסטרו מכהן כדירקטור פיתוח עסקי גלובלי ושותפויות בחברת Waze (חברה בת של גוגל) וסמנכ"ל בכיר לשעבר בגוגל ישראל. תחת הנהגתו, האקוסיסטם של השותפויות העסקיות של Waze גדל וכלל אלפי שותפים מהסקטור הציבורי והפרטי, ונגע, במישרין או בעקיפין, במאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. בשנת 2008 הצטרף לקבוצת מנהלי העסקים הראשונה של גוגל ישראל, שם הוא הגדיל את פעילות השיווק עבור חברות וסטארטאפים ישראליים בתחומי ה-B2B ו-B2C. די קסטרו ניהל מספר מחלקות לאורך השנים, כולל ניהול האופרציה המקומית של גוגל בישראל ואת חטיבת ה-Startup Nation. 
עדי גורן, מייסד שותף ומנכ״ל חברת i4drive: "אהרון הכיר את i4drive כבר לפני כמה שנים ומאז עקב אחר ההתפתחויות וההישגים שלנו. כמנהל בכיר בגוגל ומי שהתעסק שנים רבות בתחומי ה- BIG DATA והטלמטיקה אהרון זיהה את הפוטנציאל העצום בטכנולוגיה ובפלטפורמת המידע של i4drive.  אני בטוח כי הניסיון והידע העצום שמביא אהרון עימו הן בצד העסקי והן בצד הטכנולוגי יסייעו רבות לחברה ויהוו לה נכס משמעותי. הצטרפותו הינו צעד חשוב אל עבר החזון שלנו להתרחבות לשווקים חדשים ולביסוס מעמדה של החברה כפורצת דרך בתחומי הטלמטיקה והנהיגה האוטונומית בעולם".
די קסטרו, דירקטור בוועדה המייעצת בחברת i4drive: "אני שמח מאוד על ההזדמנות להצטרף כדירקטור בוועדה המייעצת של i4drive. לשינויים המתחוללים בעולם התחבורה תהיה השפעה נרחבת על חיינו, חיי ילדינו, ועל הסביבה. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה ע״י i4drive הינה בעלת פוטנציאל גדול להאיץ תהליכים בתחומים הכי משמעותיים של תחבורת העתיד: בטיחות הנוסעים, אימוץ רכבים אוטונומיים ופיתוח ערים חכמות. אני מאמין בגישה הרוחבית וה- hardware agnostic שהחברה אימצה, ומצפה לעבוד יחד עם הצוות של i4drive להרחבת מעגל השותפויות האסטרטגיות וחדירה לשווקים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה