מינויים

דיל פוליטי? גנץ מפרגן לעמיר פרץ באחד הג'ובים היוקרתיים ביותר במשק

עמיר פרץ שגילח את השפם כדי שיאמינו לו שלא ישב על נתניהו נותר בממשלתו גם כשזו התפרקה; לאחר מיכן פרש מהמרוץ לנשיאות המדינה לאחר שהבין שאמינותו נפגעה באופן כזה שגם מפלגת העבודה לא תתמוך בו
ניצן כהן |  6
עמיר פרץ (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
עמיר פרץ שכיהן בשורה של תפקידים פוליטיים הוא המועמד של שר הביטחון בני גנץ לתפקיד יו"ר התעשיה האווירית. פרץ כיהן כשר בממשלת נתניהו למרות שבמהלך מערכת הבחירות גילח את שפמו שהיה לסמלו המסחרי כדי שלטענתו אנשים יבינו שהוא מתחייב שלא להיכנס לממשלת נתניהו, פרץ כאמור נכנס יחד עם איציק שמולי לממשלה בניגוד להבטחות הבחירות שלהם ושניהם נפלטו מהמערכת הפוליטית.
גורמים במערכת הפוליטית אומרים היום שבני גנץ מרגיש חייב לפרץ לאחר שהאחרון הצטרף אליו במסע עם נתניהו למרות הבטחות ישירות ומפורשות שלהם שלא לעשות זאת, ובכך סייע לגנץ להכשיר את המהלך שעשה ובסופו של דבר לא הצליח.
עמיר פרץ ואיציק שמולי נפלטו מהמערכת הפוליטית לאחר הכניסה הזו לממשלת נתניהו בניגוד להבטחותיהם ולכן מעוניין גנץ "לצ'פר" את פרץ.
נזכיר כי מדובר באחד המינויים היוקרתיים ביותר במערכת הביטחונית הישראלית מאחר והתעשייה האווירית היא אחד הגורמים הממשלתיים האחרונים שמוציאים מבין ידיהם את פאר הטכנולוגיה הצבאית הישראלית. לזכותו של פרץ יאמר כי הוא היה זה שהכריע בעד ייצור מערכות "כיפת ברזל" כשהדעות לגביה היו חלוקות אם למגן את עצמנו לדעת ואם כן, אז באמצעות איזו מערכת.
ההחלטה של פרץ הייתה למעשה שובר שיוויון ואיפשרה לצה"ל ולכל ממשלה את מרחב התמרון שבין מתקפות רקטות על ישראל לתגובה ברוטלית של הצבא, תגובה שעלולה הייתה לעלות בהתנגשויות פוליטיות עם העולם.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עמיר פרץ
    נועם 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכשל בכל תפקיד שמילא, הרס את מפלגת העבודה, המשיך להיות שר, למרות שמפלגת העבודה פיטרה אותו. לגבי כיפת ברזל המליצו ובנו את המכשיר אחרים. הוא חסר ידע טכני ומקצועי. הוא גאה בהמלצת אחרים
    סגור
  • 4.
    מושחתים
    חי וקיים 07/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חשוב מי אתה ומה הכישורים שלך הכל זה שמור לי ואשמור לך והשם ישמור עלינו מפניהם
    סגור
  • 3.
    איש ראוי ורציני. מגיע לו. בהצלחה (ל"ת)
    עופר 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • עמיר פרץ
    יוחננוף 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתאים להיות פועל נקיון בעירית. שדרות
    סגור
  • 2.
    פרץ
    בורקיטוס 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך לנוח,האדם הזה מעל שלוש עשורים,אוכל,שותה,ולא עשה מאומה חוץ מלברבר,תקשורת אנשים צעירים,ויחד איתו את גנץ,שיעשו סידורי עבודה בגהנם
    סגור
  • 1.
    איך בדיוק?
    בן 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אילו כישורים יש לעמיר? שקרן זה כן. מה לו ולתעשיה האווירית? מה לו ולניהול משהו? עסקן פוליטי מהדרגה הנמוכה ביותר. לא יודע לדבר ולקרוא אנגלית. איך יור של חברה כזו?? בדיחה ממש. כל הפוליטיקאים האלה.. סמרטוטים. דואגים אחד לשני. שום דבר לא לטובת המדינה. גנץ.. איכזבת שוב.
    סגור