מינויים

מאינטל לחברת נתיבי איילון: זו המועמדת לתפקיד היו"ר

השרה מרב מיכאלי והשר אביגדור ליברמן הודיעו כי מי ששימשה כמנכ"לית אינטל בישראל, מקסין פסברג, היא המועמדת לתפקיד יושבת ראש חברת נתיבי איילון. מיכאלי: "דמות מעוררת השראה, שיכולות הניהול וההובלה המזהירות שלה ידועות לכל"
מערכת ice | 
מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל בעבר (צילום פלאש 90)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן הודיעו היום (רביעי), מקסין פסברג היא המועמדת לתפקיד יושבת ראש חברת נתיבי איילון.  
פסברג כיהנה כמנכ"לית חברת אינטל ישראל במשך עשור וכסגנית נשיא אינטל העולמית והייתה אחראית על מיזוג חברת מובילאיי בתוך אינטל. במשך 37 שנות הקריירה שלה בחברה עבדה במספר תפקידים נוספים וכן ניהלה את מפעלי החברה בקרית גת במשך 17 שנים. 
במהלך הקריירה זכתה במספר פרסים בארץ ובעולם לאות הוקרה והערכה על פועלה בעולם הטכנולוגיה והתעשייה, בהם - Women in Technology International (WITI) Hall of Fame בשנת 2007, פרס התעשייה הישראלית של התאחדות התעשיינים בשנת 2011 ופרס הכלכלה על שם הוגו רמניסיאנו בשנת 2012. בשנת 2014 נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות כמייצגת התעשייה הישראלית. 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי אמרה: "חברת נתיבי איילון נושאת על כתפיה כמה מהאתגרים הגדולים והחשובים הניצבים לפתחו של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והיא זקוקה ליו"ר שתקח אותה למימוש האתגרים הללו ומעבר להם.  מקסין פסברג היא דמות מעוררת השראה, שיכולות הניהול וההובלה המזהירות שלה ידועות לכל. בעולם שבו מרבית ממשרות הניהול בחברות ההייטק והטכנולוגיה מאויישות ע"י גברים, מקסין היא לא רק מנהלת פורצת דרך אלא גם אשה פורצת דרך. תחום התשתיות בישראל זקוק בדיוק לשני הדברים הללו ואני שמחה על הסכמתה לקבל על עצמה את התפקיד הכל כך חשוב הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה