מינויים

סוף עידן בתן ביס: המנכ"לית עוזבת אחרי 20 שנה

נורית שקד הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה בסוף השנה בחברה שהנגישה את המזון המהיר לעסקים ולחברות. שקד: "בטוחה שהחברה תמשיך לעוף קדימה"
כפיר אדר |  1
עובדי תן ביס (צילום צילום יח"צ תן ביס)
איבדה את התיאבון? מנכ"לית תן ביס ב-5 השנים האחרונות, נורית שקד, הודיעה על כך שתסיים את תפקידה באופן רשמי בסוף החודש לאחר כ-20 שנה בחברה מתוכן כמנכ"לית מאז שנת 2016.
תן ביס היא פלטפורמת משלוחים המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.
 
תחת ניהולה של שקד, תן ביס נרכשה ב- 2018 על ידי Takeaway.com ההולנדית, אשר הפכה לאחרונה לחברת האונליין למשלוחי האוכל הגדולה בעולם המערבי לאחר מיזוגה עם Just-Eat הבריטית. בשנים האחרונות הובילה שקד את צמיחתה המסיבית של החברה שפועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק.
בהודעה שמסרה לעובדי החברה אמרה שקד כי: "ב-20 השנים שאני בחברה, תן ביס הפכה מחלום לחברה גדולה ומשגשגת ואין ספק שהרבה מזה בזכות העובדים המדהימים שעבדו ועובדים כאן. תן ביס היא לא סתם חברה אלא משפחה ואני בטוחה שהחברה תמשיך לעוף קדימה ולצמוח כמו שהיה מאז ומתמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עזבה ? מזה שנתיים החברה כישלון. כנסו
    היושב במרומים 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תן ביס הצליחה כל עוד שהיה כיוון מסודר . תחום הסעדה מוסדית ברור. ובשנים לפני המכירה - גם בתחום המשלוחים . תחום ששלטה בו לאנשים פרטיים עם מונופול של 80%. מזה כשנתיים החברה בנפילה חופשית. מעט המקרים שהמונופול נופל בנוקאאוט. וולט הביס את תן ביס ב 9 חודשים . וולט שולט בגוש דן ב 85% משוק המשלוחים !!!! וזה במשמרת של ההנהלה הנוכחית בראשות נורית. ממונופול ששולט ב 80 אחוז להפסד מביש של השוק. מכאן ועד להודעת הפרישה של המנכל הדרך קצרה. מעט מקרים עיסקיים ש
    סגור