משפט

זה המיליארדר הישראלי שמעורב בפרשת משה חוגג?

כתבי המשפט וכתבי הפלילים במהדורות החדשות של ערוצים 12 ו-13 הוציאו פרטים חדשים על פרשת משה חוגג. תרגיל חקירה מלוכלך? ומי המיליארדר שלכאורה קשור לחוגג?
מערכת ice |  16
משה חוגג (צילום פלאש 90)
משה חוגג ממשיך להתסבך והיום (שלישי) לאחר התנאים למעצר בית שכללו ערבות בגובה של 20 מיליון שקל, עלו פרטים חדשים בנוגע לחקירה כולל התרגיל שהמשטרה עשתה לדוגמנית וגם אחד השמות שעלו כמשקיע פוטנציאלי.
מי ששמו עלה לכאורה בפרסום של ראש דסק הפלילים של חדשות 13, אלי סניור הוא המיליארדר טדי שגיא שכביכול העביר לחוגג 2.5 מיליון דולר. טדי שגיא הכחיש את הטענות שעלו בחדשות 13 ובתגובה מטעם אורנשטיין-חושן המייצגים אותו תקשורתית נמסר לחדשות 13: "לטדי שגיא אין כל קשר חברי או עסקי למשה חוגג. שגיא לא השקיע ולו שקל ולא רצה להשקיע שקל עם משה חוגג. העובדה שאנשים ממציאים שקרים מקוממת". 
ממשטרת ישראל נמסר לאחר הפרסומים: "בשעות האחרונות אנו עדים לפרסומים כוזבים ברשתות החברתיות, אודות רשימת שמות של גברים ונשים, הקשורים כביכול לפרשייה המתנהלת במשטרת ישראל. אנו פונים לציבור ולכלי התקשורת, לנהוג באחריות ולהימנע מפרסום כוזב העלול לפגוע בכבודם ובשמם הטוב. נדגיש כי הפרסומים ככל שיהיו הינם באחריות המפרסם".
 
לדבריו של ברוך קרא, כתב המשפט של חדשות 13 הערב במהדורה, בנוסף לחשדות נגד משה חוגג הערב נחשף כי במכשיר הטלפון הסלולרי של איש העסקים נמצאו חומרים פדופיליים. לאחר בדיקת המשטרה חוגג לא העביר את החומרים, או שמר אותם במחשב שלו אך העובדה שהוא החזיק בחומרים פדופיליים בסלולרי שלו עדיין מהווה עבירה פלילית.
עוד הוסיף קרא כי הדוגמנית שטענה לתקיפה מינית מצד איש העסקים השיבה לכמה שאלות ברכב המשטרה ושם נשאלה על שאלות מפורטות והתשובות לאותן שאלות היו מפורטות יותר ממה שהיא נתנה בעדותה בלהב 433 וזה גרם לכעס בקרבתה בבית המשפט. 
בחדשות 12, כתב המשפט גיא פלג פרסם את ההרחבה בנושא. לפי פלג, בימים האחרונים היא קיבלה שיחת טלפון מהמשטרה שבה ביקשו לפגוש אותה כדי להחתים אותה על עדותה השנייה. לדבריה, השוטרים לקחו אותה בניידת לאחר שנתנו לה את התחושה ש"עושים לה טובה" ומחזירים אותה לביתה, ושם הציגו בפניה אמירות של משה חוגג מחקירתו שבהן הוא טוען שמה שנעשה בינה לבינו - היה בהסכמה. הדוגמנית ציינה בפני החוקרים שמדובר בשקר, אך לאחר שהגיעה לביתה היא הבינה שהחוקרים הוליכו אותה שולל, זאת לאחר שהדגישו בפניה שכל מה שתאמר בפניהם לא ישמש כחומר חקירה בפרשה.
עוד הוסיף פלג כי פרקליטתה של הדוגמנית, עו"ד שלומציון גבאי-מנדלמן, פנתה במכתב חריף ליועמ"ש שבו טענה שחוקרי המשטרה הוציאו בכזב מידע ממרשתה ושהיא לא מתכוונת לעבור על כך לסדר היום. עוד הדגישה עורכת הדין שהדוגמנית לא מתכוונת להתלונן נגד משה חוגג.
כזכור, בעלי בית"ר ירושלים שחשוד בשורה ארוכה של אישומים וביניהם סחר בבני אדם, עבירות מין, הונאות כלכליות ועוד, ייאלץ להישאר במעצר שמונה ימים נוספים, כאשר הוא גם עומד בפני מכה לא פשוטה: מעצרו של חוגג הוארך בשמונה ימים נוספים; אם ישוחרר בתום התקופה יפקיד ערבות בסך 20 מיליון שקלים. 
למעשה, חוגג בדרך למעצר בית. לאחר שהארכת המעצר סוכמה מול המשטרה, הוא ישוחרר עוד שבוע אלא אם כן תוגש הצהרת תובע נגדו, מה שלא צפוי לקרות לאור העבירות הרבות והחקירה שמתמשכת. במקביל, בעוד שפרשת משה חוגג ממשיכה להסתעף ואחרי פרסום רשימת 11 החשדות בהן משה חוגג עומד, המשטרה חוקרת חשד אחר לפיו איש עסקים ישראלי מוכר מאוד, אחד מעשירי ישראל שאינו נמצא כרגע בארץ, היה מעורב בעסקיו של בעלי בית"ר ירושלים.
 
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    השוטרים מוציאים לתקשורת לא אחרים (ל"ת)
    שון 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    לתקשורת. הכל זה אינטרסים של בעלי כח. אל תאמינו (ל"ת)
    לא מאמין 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    }}} "להפמיליה"של בית"ר עושים בית ספר לחוגג.
    אוהד 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    }}} כל זה רק כי חוגג לא נתן כבוד לאוהדים הנאמנים של בית"ר.
    סגור
  • קודם שיעשו בית ספר לעצמם. (ל"ת)
    הזיקית אביבית 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    חוגג
    דור 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהקב'ה ישמור. ישמור.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    לשון הרע
    אורן יששכר 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לשון הרע של גוגל יותר גרוע מהפייסבוק, אל תאמינו לכלום בקשר לחוגג, אסור לשפוך את דמו, בגלל כתבות של עיתונאים מתועבים, כל החושד בדברים שלא הוכחו, נותן ידו ללשון הרע, זה חטא ופשע חמור יותר מרצח ועבודה זרה, העיתונאים הפושעים נותנים ידיהם להשמצות שלא הוכחו, עולם השקר בהתגלמותו
    סגור
  • 8.
    שהמשטרה תגיש הצהרת תובע וכתב אישום עם
    אורי 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקשה למעצר עד תום ההליכים. הכלב הזה משה חוגג צריך להישאר במעצר ולא להשתחרר גם לא בהפקדה של ערבויות במיליארד שח. מנוול גדול !
    סגור
  • 7.
    ה'משה' הזה באמת חוגג !! גועל !!! (ל"ת)
    מירי 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    עוד כותרות צהובות של ערוצים שחורים. (ל"ת)
    רם. 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    נאלח
    ניאם 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוטים מושחתים
    סגור
  • 4.
    יש לו פנים של פדופיל,מה לא ברור?לכלא 15 שנים מינימום (ל"ת)
    אני 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לשון הרע
    אורן יששכר 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל כתבות של עיתונאים מסריחים מלשון הרע, אין לשפוט שום אדם, תתביישו לכם על התגובות האומללות, הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 3.
    מכירים את זה כבר שמכחישים ומודים (ל"ת)
    יצחק 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    משה חוגג
    לימור 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המיליארדר הוא טדי שגיא. הדוגמנית יעל שלביה גם צולמה כשהייתה קטינה.. רבים החוגגים:חיים רביבו,גקי בן זקן,ברק אברמוב,אייל ברקוביץ,
    סגור
  • 1.
    מקווה שאלוהים ישפוט אותו, כי פה בטוח לא ישפטו אותו באמת
    בנגלי 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה חף מפשע כח עוד יש לך כסף או חבר כנסת מהמגזר.
    סגור
  • משה חוגג
    חיליק 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכל שטויות כולם מושחתים אין אמונה בשום פרסום של הרשעים הללו אתם שופטים לפי הכתבות הממש לא אמינות שלהם צר לי
    סגור