טלוויזיה

משה חוגג סחר בעשרות נשים? חדשות 13 בחשיפה מטלטלת

במשטרה חושדים כי במסגרת הפרשה עשרות נשים נפגעו ונסחרו. אנשים עסקים רבים שילמו כסף בכדי שהבנות יועברו אליהם לצרכי ניצול מיני. צפו בתחקיר המטלטל
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום אינסטגרם, תומר פולטין)
כתב הפלילים החדש של חדשות 13, אלי סניור, חשף לראשונה במהדורת חדשות 13 הערב (ראשון) כי במשטרה חושדים כי במסגרת פרשת איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, עשרות נשים נפגעו והיו קורבנות לתעשיית סחר. על פי החשד, אנשי עסקים שילמו כסף על מנת שהבנות יועברו אליהן לצרכי ניצול מיני.
הדבר נעשה מלבד העובדה שחוגג חשוד בפגיעה מינית ב-10 נשים. בעוד יומיים הוא יובא להארכת המעצר הרביעית בעניינו - והפעם הוא צפוי להגיע בעצמו לבית המשפט. לפי הדיווח של סניור, במשטרה ובפרקליטות לוקחים את התיק ברצינות ושוקלים כעת לפצל אותו לעבירות הכלכליות ועבירות המין, ולבקש מעצר עד תום ההליכים.
 
כזכור, אמש פורסם כי בידי החוקרים יש הקלטה של חוגג, של עדי שלג (אחד מהמקורבים לחוגג שנעצר גם הוא לאחרונה) ושל גורם המקושר לארגוני פשיעה בארץ. בשיחה מדברים השלושה על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר מטעם איש העסקים המוכר - דרך הגורם העברייני - בעסקיו של חוגג.
ע"פ הפרסום: החוקרים יצטרכו ככל הנראה לזמן את איש העסקים לחקירה והם גם הגיעו אל הגורם העברייני. בין היתר, נחשד כי יש קשר בין הדברים לבין הלבנת ההון של חוגג. כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי המשטרה בחנה אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז. הגורמים חשודים שהעניקו הלוואות פיקטיביות לאנשים, אותן הם העבירו לגורמים חיצוניים - במסווה של השקעה.
בכספים אלו נעשה לכאורה שימוש לצרכיו האישיים של חוגג. לאחר הנפקת המטבעות הווירטואליים, הכוורת רוקנה לכאורה את קופת המיזמים, והותירה אותה ריקה. לצד אלו הוא כמובן מואשם במגוון סעיפי עבירות מין וסחר בבני אדם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה