מינויים

הפתעה בענקית הגז הטבעי: המנכ"ל הודיע על עזיבה

ליעמי וייסמן ששימש מאז 2017 כמנכ"ל תמר פטרוליום הודיע על רצונו לעזוב, רוני בר און בירך: "ההסכמים ארוכי הטווח שנחתמו במהלך תקופת כהונתו מייצרים בסיס איתן ומעמידים את תמר פטרוליום בעמדת זינוק מצוינת הן מבחינה תפעולית והן מבחינה פיננסית להגדלת פעילותה וריווחיותה"
כפיר אדר | 
אסדת תמר (צילום אתר נובל אנרג'י)
מנכ"ל תמר פטרוליום, ליעמי ויסמן הודיע היום (רביעי) על רצונו לסיים את תפקידו בחברה. ויסמן (45), כיהן כמנכ"ל החברה מיום היווסדה בשנת 2017. בתקופתו, חתמה תמר פטרוליום על הסכמים ארוכי טווח עם לקוחות עוגן במשק האנרגיה, אשר יבטיחו את הכנסות החברה לתקופה ארוכה בהיקף של מאות רבות של מיליוני דולרים.
במהלך השנה האחרונה, זינקה מניית החברה בלמעלה מ-160%. בעברו, שימש ויסמן בין היתר, כסמנכ"ל הכספים של החברה הממשלתית נתג"ז וכשותף ומנהל מחלקת מימון הפרויקטים בחברת הייעוץ גיזה זינגר אבן.
תמר פטרוליום, אשר הוקמה במקור ע"י דלק קידוחים לצורך עמידה בהוראות מתווה הגז, הפכה בשנים האחרונות לשחקן עצמאי ודומיננטי במשק האנרגיה ונסחרת בבורסה, שם המנייה שלה יציבה במיוחד בשנה האחרונה.
 
יו"ר תמר פטרוליום, רוני בר און, אמר: "אני מבקש להודות לליעמי על קדנציה ארוכה ומשמעותית, ההסכמים ארוכי הטווח שנחתמו במהלך תקופת כהונתו מייצרים בסיס איתן ומעמידים את תמר פטרוליום בעמדת זינוק מצוינת הן מבחינה תפעולית והן מבחינה פיננסית להגדלת פעילותה וריווחיותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה