מינויים

ליטל גלמידי מונתה לסמנכ"לית הכספים של חדשות 13

אחרי יומיים של ישיבות בדירקטוריון רשת 13 שכלל שיחות טראנס אטלנטיות לחברי הדירקטוריון שנמצאים מחוץ לישראל, אושר מינויה של גלמידי שנחשבת לדמות מוערכת מאוד ברשת לתפקיד הבכיר
ניצן כהן | 
ליטל גלמידי (צילום גיא בראון)
ליטל גלמידי מונתה לסמנכ"לית הכספים של חדשות 13. גלמידי נחשבת לדמות מוערכות מאוד ובעלת ניסיון רב בתחום ניהול הכספים בעולם התקשורת והיא מכהנת תקופה ארוכה ברשת, מכירה את הנפשות הפועלות ואת הרגישויות המתבקשות מהתפקיד.
רו"ח עשהאל בן יעקב מונה לסמנכ"ל הכספים של רשת 13. בן יעקב מחליף את יוחאי בניטה, שמונה לסמנכ"ל הכספים בפלאפון, yes ובזק בינלאומי. בשנתיים האחרונות בן יעקב שימש כסמנכ"ל הכספים של חדשות 13. לפני כן ובמהלך 10 שנים, מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בתחום הכספים בחברת "צים". בן יעקב בעל תואר שני במנהל עסקים ובעל תואר ראשון בכלכלה בהתמחות בחשבונאות מאוניברסיטת חיפה.
רו״ח גלימידי מונתה במקום בן יעקב. במהלך 14 שנות הניסיון המקצועי שצברה, גלימידי שימשה כחשבת בחברות “ניו- פארם דראגסטורס” ו״המשביר  בתי כלבו״. בשלוש השנים האחרונות שימשה כחשבת ערוץ 13. גלימידי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות.
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13: "עשהאל וליטל הם שניים מהמנהלים המקצועיים וההישגיים ביותר ברשת 13, שהיו שותפים משמעותיים במהלך השנתיים החולפות להבראת החברה. מינויים חדשים תמיד משמחים, וכשמדובר בקידום פנים ארגוני זה משמח אפילו יותר. אני בטוח בהצלחת כל אחד מהם בתפקידו."  
אבירם אלעד, מנכ״ל חדשות 13: ״בשנתיים האחרונות עשהאל היווה ציר מרכזי ומשמעותי בתהליכים שעברה ועוברת חברת החדשות. לשמחתי הוא נשאר קרוב לחברת החדשות ולהנהלתה, ואני מודה לו על האיכפתיות, המסירות והמקצועיות שמאפיינים אותו יותר מהכל. אני שמח מאוד על הצטרפותה של ליטל, שמביאה עימה ניסיון רב והיכרות מצויינת עם תעשיית התקשורת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה