מינויים

INOKIM בשורת מינויים בהנהלה הבינלאומית

חברת המיקרו-מוביליטי הודיעה על שורת מינויים, ביניהם  יושי בלוט למשרת VP Strategic Partnerships ומינוי דוד סהר לתפקיד CFO ומשנה למנכ''ל. מנכ"ל החברה: "נרגשים להודיע על מינויים חדשים בצמרת הניהול הגלובלי בחברה, ומצפים להמשך צמיחתה של החברה מעבר לים"
מערכת ice | 
יושי בלוט (צילום עמית סידס)
חברת INOKIM מודיעה על שורת מינויים בחברה, וביניהם מינוי יושי בלוט למשרת VP Strategic Partnerships ומינוי דוד סהר לתפקיד CFO ומשנה למנכ''ל. החברה מתרחבת לתחום הטכנולוגי ומגייסת למספר משרות בתחום ה-e-commerce והמכירות.
יושי מגיע לתפקיד עם ניסיון של 15 שנים בענף, והוא ממקימי העמותה לתחבורה חשמלית קלה המייצגת את הענף בוועדות הכנסת. התמחה בביטוח קורקינטים והוביל תהליכי פיתוח והפצה עולמית של מותגים נחשבים בתחום. דוד מתמחה בגיוס כספים וליווי חברות בהנפקות בארץ ובעולם.
 
החברה נוסדה ב־2011, והקימה את הסניף הראשון שלה בדיזנגוף סנטר בתל אביב. החברה מוכרת את מוצריה ב-50 מדינות. INOKIM היא חברה בשוק המיקרו-מוביליטי בעלת שרשרת הייצור, מרמת המחקר והפיתוח בתל אביב, הייצור במפעלי החברה בשנגחאי, ועד למכירה והשיווק ללקוחות ברחבי העולם. החברה מתמחה בכלים ברמת גימור גבוהה שזכו בפרסי עיצוב רבים בעולם. פעילה כיום בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, ספרד, פנמה, גרמניה, איטליה, צרפת ואנגליה ומתכננת לפתוח סניפים נוספים.
כפיר בן שושן, מנכ''ל  :INOKIM ''אנחנו נרגשים להודיע על מינויים חדשים בצמרת הניהול הגלובלי בחברה, ומצפים להמשך צמיחתה של החברה מעבר לים, לכניסתם של אנשי טכנולוגיה נוספים ולהפיכתה של החברה למובילה בתחום הטכנולוגי בשוק המיקרו-מוביליטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה