כסף וצרכנות

המוצר החדש של דיסני לילדי העולם מגיע דווקא מישראל

החברה תתחיל בקרוב למכור קורקינטים חשמליים המיועדים לילדים ומעוצבים בהשראת הדמויות מסרטיה. מתי גם הילדים שלכם ירצו אחד וכמה הוא עולה?
מערכת ice |  1
דיסני (צילום unsplash)
שיתוף פעולה מסקרן במיוחד נחשף עתה: אינוקים, יצרנית קורקינטים ישראלית שנוסדה בתל אביב ב-2011 ומוכרת את מכשיריה ב-50 מדינות, וענקית הבידור דיסני, מתחילות לשווק קורקינטים חשמליים לילדים, המיוצרים על ידי הראשונה ומעוצבים בהשראת הדמויות האהובות של השנייה.
הקורקינטים החדשים מיועדים עבור ילדים בגילי 4-8, והם תלת-גלגליים, כדי להקל על הילדים בגילאים אלו לשמור על יציבות בעת הרכיבה. הם עומדים בתווי התקן האירופיים, האמריקאיים והישראלים, מוגבלים למהירות נסיעה של עד 8 קמ"ש ובעלי סוללה נשלפת, כך שניתן לעלות איתם למטוס. כמו כן, הם מתחברים לאפליקציית בקרה הורית המאפשרת שליטה על המהירות, מידע על מצב הסוללה ואפילו הגבלת אזורי הנסיעה, נורות הלד והרמקולים המובנים.
 
כפיר בן שושן, מייסד ומנכ"ל INOKIM, אמר כי "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם דיסני עבור הליין החדש לקורקינטים חשמליים, הראשונים בעולם שמעוצבים עבור ילדים. השותפות הזו משלבת בין החדשנות של החברה ובין יכולתה של חברת דיסני להחיות מוצרים באמצעות סיפור יוצא דופן. לדיסני קולקציה רחבה של מוצרים, אך לא המגוון הוא שעושה אותם כל כך פופולריים, אלא הרגש העז שהם מעוררים אצל ילדים ומבוגרים כאחד. אנחנו מאוד מתרגשים לצרף את ליין הקורקינטים החשמליים לקולקציה המגוונת הזו".
הקורקינטים החדשים יגיעו לישראל ביוני, במחיר של 900 שקל ליחידה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היוניקורן הבא של עולם המיקרומוביליטי
    יניב רם 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה
    סגור