מינויים

"הפכה את הכאב לשליחות חייה": מהסיפור האישי ועד להדלקת המשואה

בין מדליקי המשואה שקיבלו את הטלפון המיוחל מלשכת שר התרבות והספורט אפשר למצוא את יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית. מנימוקי הוועדה: "שרר הפכה את הכאב הפגיעה הנפשית והפיזית שחוותה לשליחות חייה"
מערכת ice |  1
יעל שרר (צילום ויקיפדיה)

יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, עמדה בשנים האחרונות בראש עמותת "אחת מתוך אחת", מיזם שנותן במה לנשים, נערות וילדות שהוטרדו או הותקפו מינית ורוצות לשתף את סיפורן האישי. 

סרטה הדוקומנטרי "כביסה מלוכלכת" הוצג בהקרנת בכורה בשנת 2012 בפסטיבל "דוקאביב", ולאחר מכן הוקרן גם בערוץ 2. שרר הביאה למסך את התהליך הנפשי שעברה לאחר ההחלטה להגיש תביעה אזרחית תקדימית כנגד אביה שהורשע בהתעללות מינית.
על פי ויקיפדיה, בהקרנת הבכורה בפסטיבל "דוקאביב" התחוללה סערה כאשר התברר לשרר כי מושא הסרט, אביה, קנה כרטיס והיה נוכח באולם, כאחד האדם. 
 


בסרט מצולמת שרר ביחד עם משפחתה ואפילו אביה, מחולל האירוע, שהורשע בביצוע עבירות מין בה מאז היותה קטינה. פסיקת בית המשפט גזרה על האב שלוש שנות מאסר. עוד ייאמר כי המשתתפים כולם נחשפים בפנים גלויות. הדבר התאפשר לאחר שהיא עתרה נגד המדינה בדרישה לקיין דיון בדלתיים פתוחות.
 


מנימוקי הוועדה לבחירת מדליקי המשואות נמסר כי שרר הפכה את הכאב ואת הפגיעה הנפשית והפיזית שחוותה לשליחות חייה. היא הגישה תביעה אזרחית ראשונה מסוגה נגד אביה, ומסייעת לנפגעים ונפגעות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לצפיה בסרט כביסה מלוכלכת
    רמי 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצפיה בסרט כביסה מלוכלכת של יעל שרר https://www.docu-tv.com/dirtylaundry
    סגור