תרבות ופנאי

בזהות מסתורית: מפקד הימ"מ ישיא משואה בערב יום העצמאות

יום העצמאות בפתח ואיתו גם טקס הדלקת המשואות בהר הרצל בירושלים במלאת 74 שנה למדינה. בנימוקי הוועדה נכתב כי ח' הינו קצין נועז ועתיר הישגים. שר התרבות חילי טרופר: "אין ראוי ממפקד היחידה הלאומית ללוחמה בטרור להדליק משואה ביום העצמאות של מדינת ישראל"
מערכת ice | 
טקס הדלקת המשואות (צילום מסך כאן 11)

ח' מפקד הימ"מ, ששמו אסור בפרסום, ישיא משואה בטקס הדלקת המשואות במלאת 74 שנה למדינת ישראל בשם לוחמי משטרת ישראל, משמר הגבול על יחידותיו השונות ולוחמי הימ"מ, כך הודיע היום (חמישי) שר התרבות והספורט ויו"ר הוועדה לסמלים ולטקסים חילי טרופר.

פניו של מפקד היחידה אסורות בפרסום - והוא ישיא את המשואה כשהוא בהסוואה, כנראה בעזרת פאה, כובע ומשקפיים. יודעי דבר מוסרים כי זאת הפעם הראשונה שמדליק משואה יהיה "מחופש" בזמן האירוע הממלכתי.
 


הוועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות, בראשות מנהל מרכז ההסברה, מושיק אביב הגיעה את שמו של מפקד הימ"מ. בנימוקי הוועדה נכתב כי ח' הינו קצין נועז ועתיר הישגים. הוא החל את שירותו כלוחם ימ"מ ומאז שירת במגוון תפקידי חוד. במהלך שירותו הוביל פעילויות מסכנות חיים למען ביטחון המדינה ושלום אזרחיה. "משימותיה המורכבות של היחידה מותנות באיכות אנשיה, שפועלים במסירות, מתוך תחושת שליחות, ומביאים לידי ביטוי את כישרונותיהם, את כישוריהם ואת עוז רוחם", נכתב בנימוקים.



דוברות מג"ב

מפקד הימ"מ ישיא את המשואה בשם הימ״מ-היחידה הלאומית למלחמה בטרור, וכן בשמם של שוטרי ושוטרות משטרת ישראל וכלל המתנדבים. בשם לוחמות ולוחמי משמר הגבול, אנשי המילואים. יחידת הימ"מ מופקדת על פעילויות מיוחדות בכל תחומי מדינת ישראל, ביהודה ושומרון וברצועת עזה. פעילותה נועדה להגן על ביטחונה של מדינת ישראל בכפוף לחוקיה ולערכיה של המדינה. 
 


שר התרבות והספורט ויו"ר הוועדה לסמלים וטקסים, חילי טרופר אמר: "בימים בהם מדינת ישראל מתמודדת מול הטרור וכוחות הביטחון ובראשם לוחמי הימ״מ עובדים לילות כימים כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל, אין ראוי ממפקד היחידה הלאומית ללוחמה בטרור להדליק משואה ביום העצמאות של מדינת ישראל. תודה לך ח' ותודה לכם לוחמי הימ"מ, לוחמות ולוחמי מג"ב וכלל שוטרות ושוטרי משטרת ישראל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה