מינויים

מינוי יוקרתי: זה המנכ"ל החדש של GSK ישראל

אבי רז התמנה לתפקיד המנכ"ל החדש של חברת GSK ישראל, במקום דורון שליט אשר מונה לתפקיד מוביל שינוי וחדשנות ב-GSK אירופה
מערכת ice | 
אבי רז (צילום פרטי)
אבי מונה לתפקיד מנכ"לGSK  ישראל, לאחר שכיהן כשלוש שנים בתפקיד מנכ"ל חברת הפארמה Lilly בישראל, וכן מילא שורת תפקידים עסקיים ברחבי העולם, בהם: מנהל דיגיטל לשווקים מתעוררים בארה"ב, דירקטור במחלקת האסטרטגיה של החברה בארה"ב, מנכ"ל פעילות החברה בוויטנאם וכן הובלת פרויקטים ויחידות עסקיות ברוסיה, שווקי דרום-מזרח אסיה וישראל.
 
אבי הנו בעל תואר במינהל עסקים מבית הספר INSEAD ותואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
מינוי של אבי רז לתפקיד מנכ"לGSK  ישראל מגיע לאחר מינויו של דורון שליט, אשר כיהן בהצלחה כמנכ"ל החברה במשך כ-14 שנים, ומונה לתפקיד מוביל תהליכי שינויי וחדשנות של פעילות חברת GSK באירופה.
 
עם כניסתו לתפקיד אמר אבי רז, מנכ"ל GSK ישראל הנכנס: "זוהי זכות גדולה להגיע ל-GSK ישראל ואתגר גדול לרשת את ניהול החברה מידי דורון שעשה עבודה פנטסטית. אנחנו נמשיך לפעול ללא לאות, לטובת שיפור חייהם של מטופלים בארץ באמצעות הפתרונות החדשניים של GSK המבוססים על מדע פורץ דרך וטכנולוגיות ייחודיות.
עם כניסתו לתפקידו החדש בחברה הבינלאומית, לאחר כ-14 שנים בתפקיד המנכ"ל, אמר דורון שלט, מנכ"ל GSK ישראל היוצא: "הייתה לי הזכות להוביל את GSK בישראל בתקופה רבת שינויים והתפתחות, לעבוד באופן שוטף עם הגורמים במערך הבריאות בישראל ולהוביל צוות מסור ונמרץ לטובת מערכת הבריאות בישראל. אני משוכנע כי אבי רז יוביל את החברה להישגים ולהמשך היותה שלGSK שחקן מרכזי בשוק הבריאות בישראל. בתפקידי החדש בזירה האירופית אשמח לבחון שיתופי פעולה עם גורמים שונים בשוק המביאים חדשנות רפואית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה