מינויים

מירב צבירן-שלמה מונתה לסמנכ״לית משאבי אנוש ב- ARMO

מירב צבירן-שלמה מונתה לסמנכ״לית משאבי אנוש של חברת הסייבר ARMO. המינוי מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה, ולאחר שגייסה לאחרונה 30 מיליון דולר בסבב A. צבירן שלמה: "נרגשת להצטרף, חשוב לי לקחת את החברה קדימה ולבנות הון אנושי שידע לפתח ולגייס את הטאלנטים המתאימים והטובים ביותר"
מערכת ice |  1
מירב צבירן שלמה (צילום ארמו)
חברת הסייבר ARMO מודיעה היום על מינויה של מירב צבירן-שלמה לסמנכ״לית משאבי אנוש בחברה. המינוי מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה, ולאחר שגייסה לאחרונה 30 מיליון דולר בסבב A. חברת ARMO מפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה ל-Kubernetes, המבוססת באופן מלא על קוד פתוח. 
ניסיונה המקצועי של צבירן-שלמה מספר על מעל ל- 15 שנות ניסיון בעולמות משאבי האנוש. היא כיהנה במגוון תפקידי ניהול ותפקידים מקצועיים בעולם משאבי אנוש בחברות גדולות ובסטארטאפים ובתפקידה האחרון כיהנה כ- Head of HR בסטארט אפ העוסק בפתרונות דאטה בעולם החקלאות הדיגיטלית. 
 
צבירן-שלמה: "ARMO היא חברה צעירה, הנמצאת בשלבי צמיחה והתרחבות משמעותיים, ולכן חשוב לבנות הון אנושי שידע לפתח, לבנות  ולקחת את החברה קדימה. לגייס את הטאלנטים המתאימים והטובים ביותר, לשמר את ההון האנושי האיכותי שכבר נמצא ולבנות את התרבות הארגונית בחברה. אני נרגשת להצטרף ל-ARMO, ובטוחה שביחד נצליח בעשייה המשותפת ונמשיך לצמוח״.
 
שאולי רוזן, מייסד-שותף ומנכ״ל ARMO: ״בעקבות הגיוס האחרון וההתרחבות הצפויה, אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את מירב, שתכהן כסמנכ״לית משאבי אנוש ותוביל את התחום בחברה ותסייע בצמיחתה. אנחנו בטוחים כי הניסיון הרב שמירב מביאה עימה יעזור לנו בקידום החברה והמוצר, ויאפשר לנו להגיע לטאלנטים הטובים ביותר שיצטרפו אלינו לדרך״.
ARMO הוקמה בשנת 2019 על ידי שאולי רוזן (CEO), ליאוניד סנדלר (CTO) ובן הירשברג (VP R&D), ומפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה ל-Kubernetes המבוססת באופן מלא על קוד פתוח.
הפלטפורמה מאפשרת לאנשי פיתוח ו-DevOps לוודא כי Kubernetes מאובטח ומוגן מפני התקפות סייבר לאורך כל שלבי הפיתוח, מהשלבים המוקדמים של תהליך הקונפיגורציה וכתיבת הקוד ועד הרצה בסביבות production.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהימה (ל"ת)
    אבנר 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור