מינויים

דרמה באתר סרוגים: העורך הראשי אור יזרעאלי עוזב

העורך הראשי של אתר סרוגים, אור יזרעאלי, עוזב את תפקידו לאחר קרוב לארבע שנים. הוביל את סרוגים למוביל במגזר הדתי לאחר שעקפו את ערוץ 7 הוותיק
מערכת ice | 
אור יזרעאלי (צילום באדיבות המצלם)
העורך הראשי של האתר למגזר הדתי, סרוגים, עוזב לאחר קרוב לארבע שנים בתפקיד. כך הודיע אור יזרעאלי בחשבון הפייסבוק שלו לפני שעה קלה.
יזרעאלי, 40 מתקוע, הגיע להובלת אתר סרוגים לאחר ניסיון בתפקידי עריכה ובערוץ הכנסת שם שימש ככתב פוליטי. עוד לפני כן עבד בידיעות ירושלים וכתב טורים לאתר NRG. יזרעאלי גם חיבר ספר "עזה כמוות אהבה".
 
במהלך תפקידו כעורך הראשי של אתר סרוגים, הוביל לתפנית המרכזית באתר כאשר באוקטובר 2020, האתר עקף לראשונה את ערוץ 7 הוותיק ובכך הפך להיות האתר המוביל במגזר הדתי מבחינת כמות כניסות חודשית. יזרעאלי לא נימק את סיבת עזיבתו ולא על התפקיד הבא.
יזרעאלי כתב בחשבון הפייסבוק שלו על התפקיד ועל הצוות אותו הוביל: "לאחר קרוב ל-4 שנים, אני מסיים בקרוב את תפקידי כעורך הראשי של אתר סרוגים. עברנו יחד, אני והצוות הנפלא של סרוגים, בעבר ובהווה, 4 מערכות בחירות (ויציאה למערכה החמישית), הגענו להישגים, חווינו רגעים מרגשים, מורטי עצבים, חתונות, בריתות ובידודי קורונה".
 
"הצבנו יחד, בעבודה קשה את סרוגים במקום שהוא כיום, ואני גאה בכך ובטוח שהוא ימשיך להיות אתר מוביל עם הצוות הנפלא שיש באתר. תודה רבה לכולם, להנהלה, לכתבים והעורכים - מכולכם למדתי המון והשמות ארוכים, אז מתנצל שאיני מפרט".
לסיום הוסיף יזרעאלי: "היה מאתגר, מלמד, אינטנסיבי ומרגש. ניסינו להיות מאוזנים, תכליתיים, מסקרנים, מעניינים ובועטים לא פעם... ולהביא לציבור מידע אמין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה