מינויים

ראש המועצה החדש של נאות חובב הופתע ביומו הראשון

אל"מ במיל' ארז בדש נכנס לתפקידו החדש כראש המועצה התעשייתית נאות חובב והחליף בתפקיד את ד"ר גדי אלפסי אחרי 5 שנים בתפקיד. בדש הופתע על ידי צוות ההנהלה בקבלת פנים חמה
מערכת ice | 
ארז בדש והרצל יחזקאל (צילום בנגו תקשורת)
פנים חדשות במועצה התעשייתית נאות חובב, כאשר ארז בדש נכנס היום (ראשון) לתפקיד ראש המועצה התעשייתית נאות חובב. בדש, אל"מ במיל', אשר מונה לתפקיד על ידי שרת הפנים, איילת שקד, נכנס הבוקר לתפקידו החדש, בו הוא מחליף את ד"ר גדי אלפסי, שכיהן כ-5 שנים כראש המועצה.
הבוקר, עם הגעתו למשרדו החדש, מר ארז בדש הופתע על ידי צוות ההנהלה, בקבלת פנים חמה. מיד לאחר מכן, ראש המועצה התפנה לקיים שיחות היכרות ראשוניות עם הצוותים והחל בחפיפה עם המנכ"ל. בין הנושאים שעלו על הפרק: הקמת מרכז הכשרה למקצועות התעשייה, חיזוק המועצה כעוגן כלכלי מרכזי בנגב, המשך פיתוח המודל האקו-תעשייתי בנאות חובב וחשיפת פעילות המועצה לקהל הרחב באמצעות מרכז המבקרים החדשני ע"ש אלי הורביץ.
 
בדש הודה על קבלת הפנים ואמר: "אני מודע לאתגרים העומדים בפניי ונחוש להוביל ולחזק את המועצה כעוגן תעסוקתי, תעשייתי וכלכלי המוביל בנגב. בכוונתי להיפגש בימים הקרובים עם נציגי המפעלים וכל הגורמים הרלוונטיים האחרים בכדי להכיר לעומק את העשייה ולפעול לקידום שיתופי פעולה להמשך צמיחה ופיתוח המועצה".
מנכ"ל המועצה, עו"ד הרצל יחזקאל, בירך את מר ארז בדש ראש המועצה עם כניסתו לתפקיד ואמר: "ארז מגיע למועצה עם ניסיון ניהולי רב שנים בתחומים ציבוריים שונים ואין לי ספק שזה יבוא לידי ביטוי בתפקידו המשמעותי כראש המועצה. אני סמוך ובטוח שנוביל יחד עם עובדי המועצה את המועצה לשיאים חדשים של הצלחה ועשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה