מינויים

אל על במינוי בנוסע המתמיד, סמנכ"לית פיתוח עסקי חדשה

שרי רחמים מונתה לסמנכ״לית פיתוח עסקי ומכירות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד
מערכת ice | 
שרי רחמים (צילום לילי רוזט)
שרי רחמים מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי ומכירות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על וכרטיס פליי קארד. לשרי ניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק כרטיסי האשראי כאשר בתפקידה האחרון ניהלה את תחום המועדונים בחברת "כאל" שבמסגרתו הייתה שותפה להקמת המועדונים העצמאיים של כאל וניהלה את שיתופי הפעולה בין מועדוני צרכנות אחרים בהם גם שופרסל ופליי קארד.
רחמים, 41, נשואה ואם לארבעה, בוגרת תואר ראשון בחינוך מסמינר הקיבוצים, החלה את דרכה בעולם האשראי בתחום השירות ובהמשך מילאה תפקידים שונים בתחום השיווק, מסעות לקוח וניהול מוצרים – כולם בכאל. 
 
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-פליי קארד: "אני מאמין ששרי תוסיף מימד נוסף לפיתוח ולשימור מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד כמועדון ההטבות המוביל ביותר. במסגרת תפקידה תעמיק ותרחיב שרי את שיתופי הפעולה העסקיים הקיימים והחדשים, הכל לטובת הערך המוסף הגבוה שאנחנו מעניקים ללקוחותינו". 
 
שרי רחמים: "זוהי תקופה מרגשת באל על והמועדון בפרט, תקופה בה החברה חוזרת לפעילות במלוא הכוח ומרחיבה את בסיס הלקוחות והיצע השירותים וההטבות שלה. אני שמחה להצטרף לעשייה הגדושה של מועדון הנוסע המתמיד אשר מעמיקה את קשריה הן עם השותפים העסקיים והן עם הלקוחות במציאות שבה ערוץ מועדוני הלקוחות חווה צמיחה מגמתית חיובית ומתמשכת".
מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה יותר משני מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-350 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס מרכזי בשימוש יומיומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה