מינויים

מינויים חדשים בתחום הרפואה הדיגיטלית

המרכז החיפאי לחדשנות Road2 הפועל בעיר התחתית המתחדשת מודיע על הצטרפותו של יעקב דימינסקי לתפקיד ראש מעבדת ה-"AI סטארט אפ סנטר"
מערכת ice |  1
יעקב דימינסקי (צילום קרינה יערי גליקין)
החברה החיפאית Road2, שמשביחה סטארט-אפים צעירים בתחום הבינה המלאכותית, צירפה לאחרונה את יעקב דימינסקי, מהנדס ביו-רפואי בעל ניסיון רב בתפקידי מחקר ופיתוח, לנבחרת המומחים המפתחים את תחום הרפואה הדיגיטלית ומלווים את הסטארט-אפים הצעירים בתחום.
דימינסקי ניהל בעבר את המחקר והפיתוח בחברת GenoSmart ושימש כמנכ"ל בסטארט-אפ חדשני המשלב ננוטכנולוגיה ו-AI המתמחה ביצירת פתרונות בתחום הדיאגנוסטיקה הרפואית. במקביל שימש דימינסקי כיועץ פיתוח עסקי וטכנולוגי לסטארט-אפים ישראלים בתחום הרפואי. בתגובה למינוי הבכיר אמר: "היתרון המהותי שלי הוא היכולת לקחת את הטכנולוגיה ולהלביש עליה את המודל העסקי והצרכים העסקיים של השוק, תוך הבנה איפה אפשר לשחק עם הטכנולוגיה כדי שתתאים יותר לצרכים העסקים של אותו הסטארט-אפ". 
 
במקביל למינוי של דימינסקי, הצטרפה אפרת שפר, ד"ר לפיזיקה ממכון ויצמן, כחברה בוועדה המייעצת של החברה לסטארט-אפים בעולם הרפואה. שפר מילאה בעבר מספר תפקידים בפליפיס, ביניהם מנכ"לית היחידה העסקית בתחומי עיבוד תמונה ובינה מלאכותית, ובתפקידה האחרון שימשה כנשיאת פליפיס ישראל. באפריל 2022 סיימה את
תפקידה וכעת תשמש כיועצת ומלווה ליזמים צעירים בדרך להגשמת החזון בתחום ה- Health-Tech.

ד"ר אפרת שפר (סטודיו שלמה שהם)
חברת Road2 החיפאית משביחה Road2 משביחה סטארט-אפים צעירים בתחום הבינה המלאכותית באמצעות תשתית, מימון וחיבור לשותפים עסקיים, ובכך מפחיתה את הסיכון למשקיעים פוטנציאליים בחברות. בעזרת שיתופי פעולה עם מומחים מהאקדמיה ומחברות היי טק מובילות, ובראשן INVIDIA, החברה מלווה את היזמים משלב הרעיון ועד לביצוע.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב יעקב!!! (ל"ת)
    יוסי לוי 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור