מינויים

כוכב בוורלי הילס 90210 מגיע לישראל: באיזו תכנית ישתתף?

ליהוק בינלאומי ראשון מגיע לעונה החדשה של ריאליטי הכדורגל של HOT, ״גולסטאר״: איאן זירינג שכיכב בסדרה המיתולוגית בשנות ה-90
מערכת ice | 
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
השחקן איאן זירינג, מי ששיחק את סטיב בסדרת הנוער המיתולוגית והאייקונית של שנות ה90, הלא היא ״בוורלי הילס 90210, מצטרף כשחקן לנבחרת בעונה החדשה של ״גולסטאר״, סדרת הדוקו-ריאליטי כדורגל של HOT שצילומיה ייערכו הפעם ביוון.
זו לא סתם החתמה, הרי מדובר בפעם הראשונה בסך הכל בתולדות הסדרה ובתולדות הריאליטי הישראלי, שכוכב הוליוודי מגיע כדי לקחת חלק מהנבחרת של ״גולסטאר״, גם לזירינג עצמו מדובר בהיסטוריה פרטית, כאשר הוא יופיע בסדרה מחוץ לארצות הברית לראשונה בקריירה.
 
נכון לרגע זה, זירינג הוא בסך הכל הליהוק הראשון לעונה החדשה וה-11 של "גולסטאר", כאשר צפויים לקחת חלק בעונה החדשה עוד לא מעט שמות מסקרנים שטרם נחשפו. העונה הבאה תצולם במהלך חודשים הקרובים בריזורט של מלונות בראון במדינה השכנה.
 במסגרת לוח שידורי החורף שלה, HOT עתידה להעלות לאוויר את עונת העשור של ״גולסטאר״, שצולמה במרוקו בהשתתפות אייל גולן, בנו ליאם ועוד שלל שמות נוצצים. מ-HOT נמסר בתגובה : ״זה כבוד גדול לארח את מר זירינג בפורמט המקורי והמצליח שלנו, גולסטאר. אנחנו בטוחים שהוא יהיה תוספת מדהימה וחשובה לנבחרת וגאים שהוא מככב על המסך בHOT״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה