מינויים

שיהיה במזל: מנכ"לית חדשה לארגון ליגת מאמאנט ישראל

סיוון שפר, אשר מונתה לתפקיד, היא יזמת חברתית אשר הובילה בשנים האחרונות מיזמים לקידום נשים כיו"ר מאמאנט בעיר אשקלון
מערכת ice | 
סיון שפר (צילום יוסי לזרוף)
סיון שפר מונתה למנכ"לית "מאמאנט" ישראל - ליגת האימהות בכדורשת, לאחר שהקימה לפני כחמש שנים את הליגה באשקלון, בה למעלה מ-15 קבוצות עם למעלה מ-250 שחקניות. שפר היא יזמת חברתית אשר הובילה בשנים האחרונות מיזמים לקידום נשים כיו"ר מאמאנט בעיר אשקלון, בין השאר מייסדת מיזם "אחריה" - נשים מעוררות השראה באשקלון, ומיזמים נוספים לתמיכה בנשים נפגעות אלימות. שפר, הקימה תשתית עבודה מקצועית עם הרשות המקומית גייסה שותפים ומשקיעים שהפכו יחד את מאמאנט לליגה פעילה ומשפיעה במרחב המקומי.
סיון שפר היא ילידת אשקלון, בת ,40 נשואה ואם לשלוש בנות, מנהלת תוכניות ומהלכים אסטרטגיים במגזר החברתי, ציבורי בתפקידי ניהול ברמה הארצית. שפר, הייתה שותפה לפיתוח יוזמת היישוב במרכז לקידום מוביליות חברתית של קרן רש"י. היא בוגרת של תוכניות מנהיגות מעוז אקו ותוכנית 51 בית הספר לפוליטיקה לנשים ופעילות ציבור מכל הקשת הפוליטית, בעברה שירתה כקצינה ומ"פ טירונים וטירוניות.
 
עפרה אברמוביץ, מייסדת מאמאנט: ״ שמחה על מינויה של סיון שפר יו"ר מאמאנט אשקלון למנכ"לית מאמאנט. סיון צמחה מתוך מאמאנט והקימה לפני כ- 5 שנים את מאמאנט אשקלון וניהלה ליגה לתפארת שגדלה וצומחת בכל שנה עם אדוות רבות והשפעה רבה על השחקניות, על בני משפחתן (בתי אם) ועל הקהילה באשקלון. סיון מגיעה עם ניסיון של למעלה מעשור במגזר החברתי והציבורי, יזמת חברתית, מומחית בשלטון המקומי ובניהול והובלה של תהליכים אסטרטגיים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה