מינויים

רוני קובן חוזר לכאן 11: זה האורח המפתיע שלו

בתוכנית, שתחזור למסך, יתארח היוצר וסטנדאפיסט רשף לוי ויספר בגילוי לב על ימיו האחרונים של אחיו רגב ז"ל שנפטר בצעירותו, ועל החלטתו להפוך אותו לשותף שווה בקרדיט בכל סדרה או סרט שיכתוב ויביים. לוי גם מדבר בתוכנית על השחקן משה איבגי, עמו עבד בסדרה "הבורר", ועל החלטתו שלא לתת לו תפקידים בעתיד.    
מערכת Ice | 
רוני קובן (צילום כאן 11)
הבמאי, היוצר של הסדרה 'הבורר' והסטנדאפיסט רשף לוי מגיע להתארח אצל רוני קובן לרגל עליית הסדרה "קרתגו" ב-כאן 11 וכן לחזרה של תכנית הראיונות של העיתונאי הוותיק ללוח השידורים.
בתוכנית, שתשודר ביום רביעי הקרוב בשעה 22:15, יספר לוי בגילוי לב על ימיו האחרונים של אחיו רגב ז"ל שנפטר בצעירותו, ועל החלטתו להפוך אותו לשותף שווה בקרדיט בכל סדרה או סרט שיכתוב ויביים. לוי גם מדבר בתוכנית על השחקן משה איבגי, עמו עבד בסדרה "הבורר", ועל החלטתו שלא לתת לו תפקידים בעתיד.    

התוכנית זוכת פרס האקדמיה - "פגישה עם רוני קובן" היא תוכנית ראיונות אינטימית, אישית , שמייצרת מפגשים יוצאי דופן עם דמויות בולטות בחברה, בתקשורת ובתרבות הישראלית.  עונתה החדשה של התוכנית תושק בתחילת 2023.
למי ששכח, בשנת 2019 יצר והגיש את הסדרה התיעודית "יוצאים מהכלל" בערוץ כאן 11. בשנת 2020 שיחק בסרט הקולנוע "מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" ועל תפקידו היה מועמד לפרס אופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר. הסרט זכה בפרס הראשון בתחרות הקולנוע העלילתי בפסטיבל ירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה