מינויים

מפתיע: אחד מהבכירים בצ'ק פוינט התמנה לסמנכ"ל של סיינט

חברת אבטחת הסייבר סיינט (Cynet), הודיעה על מינוי אריק ליטיצ'בסקי, לתפקיד סמנכ"ל המו"פ, אחרי ששימש באותו תפקיד ב-Odo Security שגייסה 5 מיליון דולר ונמכרה לצ'ק פוינט
מערכת ice | 
אריק ליטיצבסקי (צילום זיו ליטני)
חברת אבטחת הסייבר סיינט (Cynet), מפתחת של פלטפורמת ה-XDR האוטונומית הראשונה בעולם למניעה, זיהוי ותגובה נגד מתקפות סייבר, הודיעה הבוקר (רביעי) על מינוי אריק ליטיצ'בסקי לתפקיד סמנכ"ל המו"פ.  
אריק מילא ב-18 השנים האחרונות שורה ארוכה של תפקידים כמנה"ל מו"פ וב-5 השנים האחרונות כיהן בתפקידים בכירים בחברות סייבר. לפני סיינט הוא שימש כסמנכ"ל המו"פ של Odo Security שגייסה גיוס סיד של 5 מיליון דולר ונמכרה לצ'ק פוינט בסכום של 30 מיליון דולר. לאריק תואר MSc במדעי המחשב, בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המחשב בהצטיינות מהמכללה האקדמית ת"א יפו.
 
בצ'ק פוינט הוא ניהל יחידה עסקית חדשה בתחום הענן והיה אחראי על כ-100 עובדים שפיתחו ומכרו את מוצר ה-SASE החדש של החברה שאומץ תוך מספר שנים על ידי מספר רב של חברות. לפני כן כיהן כסמנכ"ל מו"פ ומנהל תפעול של חברת Taptica שאליה הצטרף בעקבות רכישה של חברת Areaone ב-15 מיליון דולר שבה שימש כסמנכ"ל פיתוח. הוא השתתף בהיפר צמיחה של Taptica שהכנסותיה גדלו פי 5 ל-150 מיליון דולר ARR. 
בסיינט אריק ינהל כ-100 עובדים ויוביל את שלב הצמיחה הבא - היפר סקייל - מהיקף של מאות לקוחות כיום לאלפי לקוחות בשנים הקרובות. התהליך יכלול התאמת הארכיטקטורה להיקפים חדשים, שיפורי איכות שונים, הקטנת עלויות ועוד. 
אייל גרונר, מנכ"ל ומייסד משותף, סיינט: "לאריק ניסיון וידע עשירים מסוגם והצלחות מוכחות בבניית מוצרים שהטביעו את חותמם בשוק העולמי. אני שמח לקבל לשורותינו מומחה בעל יכולות ברמה כזו אין לי ספק שהוא יתרום תרומה אדירה לשלב הבא של צמיחת סיינט" 
Cynet פיתחה פתרון אבטחת סייבר אוטונומי המאפשר זיהוי, מניעה ותגובה על מתקפות סייבר באופן אוטומטי. לראשונה, הוא מספק לעסקים שתקציבי הסייבר שלהם קטנים אבטחה ברמה של ארגונים גדולים עתירי משאבים. לסיינט יש כיום מאות לקוחות ברחבי העולם שלרובם אין משאבי אבטחת סייבר גדולים אך גם ארגונים גדולים כמו אליאנס שחיפשו פתרון יעיל ומתקדם יותר. החברה מעסיקה כיום 260 איש במשרדיה בראשון לציון ובארה״ב ואירופה והיא גייסה עד היום 78 מיליון דולר בשלושה סבבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה