השוק

צ'ק פוינט מציגה עליות ברוב המדדים, המשקיעים אופטימיים

דו"ח ענקית אבטחת המידע הציג ביצועים טובים ברוב המדדים, ואף עקף את תחזית הרווח למניה. עם זאת, ניתן לראות בדו"ח כמה סימנים פחות חיוביים, שכרגע ככל הנראה לא ממש מדאיגים את המשקיעים

יאיר מור | 
צ'ק פוינט (צילום pixabay, freepik, Magma Images)
חלוצת הסייבר הישראלית צ'ק-פוינט הציגה הבוקר (חמישי) את הדו"ח שלה לרבעון השלישי, ולמרות ירידות קלות בכמה מדדים חשובים, נראה שהמשקיעים מרוצים.
הכנסות החברה בחודשים יולי עד ספטמבר עמדו על 578 מיליון דולר, עלייה של 8% לעומת התקופה המקבילה ב-2021; החברה ציינה כי ההכנסות ממנויים לשירותי אבטחת מידע עלו בלא פחות מ-13%, ל-216 מיליון דולר; הרווח התפעולי עמד על 221 מיליון דולר – עלייה של פחות מאחוז בודד לעומת לפני שנה, כאשר שולי הרווח עמדו הפעם על 38% לעומת 42% לפני שנה; והרווח הנקי ירד בכאחוז וחצי, ל-184 מיליון דולר, כאשר הרווח למניה מדוללת (הנתון היחיד בפסקה זו לפי Non-GAAP) עמד על 1.77 דולר.
 
במצב הכלכלי הכללי של החברה חלה ירידה קלה ברבעון החולף: סך הנכסים ירד ב-7% ל-3.6 מיליארד דולר; ותזרים המזומנים ירד ב-4% ל-240 מיליון דולר.
גיל שווייד, מייסד ומנכ"ל צ'ק-פוינט, הצהיר כי "הצגנו תוצאות רבעוניות חזקות, המשקפות ביצועים חזקים במהלך הרבעון. ההכנסות היו בטווח הגבוה של הציפיות, בעוד שהרווח למניה עבר את הציפיות". הוא הוסיף כי טל פיין, סמנכ"לית התפעול והכספים של החברה, יוצאת לשישה חודשי שבתון לטיול אופניים מסביב לעולם, וסגן הנשיא לענייני כספים, רועי גולן, יחליף אותה כסמנכ"ל הכספים.
החברה אישרה תוכנית לרכישה חוזרת של 2.67 מיליון מניות ב-325 מיליון דולר.
המשקיעים כנראה אופטימיים למדי, שכן מניית החברה רושמת בשעות המסחר המוקדם עלייה של כמחצית האחוז, בעוד המסחר העתידי במדדי S&P 500 ונאסד"ק מציג ירידות קלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה