מינויים

ענקית מיקור החוץ Webhelp במינוי חדש למערך המכירות של החברה בישראל

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים (BPO – Business Process Outsourcing) הגדולה ביותר באירופה ובין ארבע הגדולות בעולם
מערכת ice | 
אייל מיטרני (צילום אייל טואג)
ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בישראל בראשות המנכ"לית עינת בנימיני, הודיעה על מינויו של אייל מיטרני למנהל המכירות של החברה בארץ. למיטרני ניסיון של כ-25 שנים בניהול מכירות של חברות טלקום ותוכנה. הוא כיהן כמנהל מכירות של חברת גלובקול מקבוצת IDB והוט, מנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים בחברת תדיראן טלקום שירותי תקשורת ומנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים של חברת CRMC. בתפקידו האחרון לפני שהצטרף ל-Webhelp כיהן כמנהל תקציבים בחברת תדיראן טלקום עם אחריות על לקוחות גדולים ואסטרטגיים במגזר הציבורי והעסקי. הוא התמחה במכירת פתרונות תקשורת מורכבים ואינטגרטיביים כגון מרכזיות ענן, מערכות CTI, Omnichannel ועוד.
Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים (BPO – Business Process Outsourcing) הגדולה ביותר באירופה ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מספקת ללקוחות שורה של שירותים לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, וטקסט.
 
Webhelp, שמעסיקה יותר מ-110,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, ו-5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם. משרד Webhelp ישראל, שהוקם בשנת 2022, גייס בתוך פחות משנה יותר מ-70 עובדים המספקים שירותים שונים לחברות גלובליות מהמובילות בעולם במודל של מיקור חוץ. בשנת 2023 מתכננת החברה להרחיב באופן משמעותי את מעגל הלקוחות בכל מגזרי המשק ולגייס עשרות עובדים נוספים.     
עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל: "אייל צבר ניסיון עשיר מסוגו בניהול מכירות של ארגונים גדולים ללקוחות עסקיים בכל מגזרי המשק. אין לי ספק שיש לו את הידע והניסיון הדרושים ולהובלת השלב הבא של צמיחת Webhelp בשוק הישראלי והנחלת התפיסה של מיקור חוץ של שירותים עסקיים כחלופה אטרקטיבית וכדאית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה