מינויים

נמרוד פלמח מונה למנכ"ל עמותת ישראליז

מנכ"ל חדש לעמותת ישראליז. נמרוד פלמח מונה למנכ"ל העמותה העוזרת לשיפור תדמית ישראל בעולם ויחליף בתפקיד את המנכ"ל ומייסד אייל בירם
מערכת ice | 
נמרוד פלמח (צילום עומרי אבוחצירה)
עמותת ישראליז לשיפור תדמית ישראל בעולם, מודיעה היום (שני) על מינויו של נמרוד פלמח לתפקיד מנכ"ל העמותה. בעברו, שימש פלמח כמנכ"ל המדרשה למנהיגות חברתית עין פרת, ייסד את המדרשות למנהיגות בקיבוצים נחל עוז וסופה, הוביל פרויקט לפיתוח מנהיגות וזהות בזימבבואה ואוקראינה, וייסד את החברות Fifty Two, Weet ופרויקט ציון – רשת לפיתוח מנהיגות ציונית.
פלמח עצמו אמר: "אתגר תדמית ישראל בעולם הוא אתגר קיומי וחשוב מאין כמוהו עבור מדינת ישראל והעם היהודי כולו. עמותת ישראליז נוגעת בדיוק בנקודות הללו, ומשלבת מודל נפלא של מענה לאתגר המהותי: חיבור בין בעיה גדולה לאנשים מעולים – ומשם יוצאים פתרונות ומיזמים רבים. אני רוצה להודות למנכ"ל היוצא, אייל בירם, על היוזמה הנפלאה ועל האמון בי לקחת את הארגון הזה קדימה".
 
מנכ"ל העמותה היוצא, אייל בירם, ישמש מעתה כנשיא העמותה וחבר דירקטוריון, בירך: "אני מסיים היום שש שנים עמוסות ומוצלחות מאוד כמנכ"ל ישראליז. מאז שייסדתי אותה ב-2017 ועד היום, ראיתי ועודני רואה את הצורך האדיר בפעילות של עמותת ישראליז בחיזוק תדמיתה של ישראל בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה