מינויים

מרינה ויירגוטס מונתה לשותפה ומנהלת השקעות באריאלי קפיטל

ויירגטוס שימשה כמנהלת שווקים פרטיים בחברת Decisive Capital Management, מנהלת פיתוח עסקי בחברת Aedifex Ventures, והחזיקה במגוון תפקידים בתחומי השקעות וניהול הון ב-Credit Suisse
מערכת ice | 
מרינה ויירגוטס (צילום מקס סאלי)
חברת האחזקות וההשקעות אריאלי קפיטל מודיעה על מינויה של מרינה ויירגוטס לתפקיד שותפה ומנהלת השקעות (Partner and Executive) בחברה.
 
מרינה מביאה איתה ניסיון של מעל 15 שנה בניהול הון, השקעות, וקרנות גידור. לאורך הקריירה שלה, עבדה עם מוסדות פיננסיים מובילים ומשרדי השקעות פרטיים ברחבי ארצות הברית, אירופה ואסיה. בשנתיים האחרונות שימשה כמייסדת של חברת Silver Coast Ventures ועסקה בהשקעות טכנולוגיות וקרנות השקעות אלטרנטיביות. לפני כן, שימשה כמנהלת שווקים פרטיים בחברת Decisive Capital Management, מנהלת פיתוח עסקי בחברת Aedifex Ventures, והחזיקה במגוון תפקידים בתחומי השקעות וניהול הון ב-Credit Suisse.
מרינה היא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת דה-פול בשיקגו ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סנט-גאלן בשוויץ וכן בוגרת תכנית השווקים הפרטיים של אוניברסיטת אוקספורד. נוסף על כך, היא בעלת הסמכת CFA ו-CAIA.
מרינה ויירגוטס, שותפה ומנהלת השקעות באריאלי קפיטל: "לאור היכרות רבת השנים שלי עם אריק בנטוב ואלי רנוב, אני מעריכה מאוד מהמחויבות שלהם ליצור השפעה חיובית דרך חדשנות, במיוחד בשווקים מתפתחים אשר זקוקים לכך. אני שמחה להצטרף לאריאלי כשותפה ועל ההזדמנות לתרום לצמיחתה באמצעות הניסיון שצברתי בתחומי ההשקעות והפיתוח העסקי. אני נרגשת להמשיך ביחד עם הצוות של אריאלי, להמשיך ולפתח את הפורטפוליו הנוכחי, באמצעות השקעות פעילות בחברות טכנולוגיה אשר נותנות מענה לאתגרים הגדולים ביותר של החברה האנושית ושל כדור הארץ".
אריק בנטוב, מייסד ושותף מנהל באריאלי קפיטל: "עם צמיחת והתרחבות פעילות האימפקט וההשקעות של אריאלי בגופים וחברות מקומיות ובינלאומיות, עתיד להתרחב גם צוות הקפיטל שלנו הכולל בנקאים ומומחי השקעות ופיננסים. אנו מברכים על הצטרפותה של מרינה ומאמינים שניסיונה הבין-לאומי בעולמות הבנקאות וההשקעות יתרום רבות להרחבת הפעילות והעשייה של אריאלי בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה