בריאות

אריאלי קפיטל מכריזה על 11 הסטארט-אפים שנבחרו לתכנית Well4Tech

מדובר על תכנית האצה ייחודית של סטארטאפים, שעתידים לשנות את תחום הרפואה המודרנית ואחד מהם אף מביא חידושים מהותיים בגילוי מוקדם של סרטן
מערכת ice | 
well4tech (צילום יחצ)
אריאלי קפיטל מכריזה על 11 הסטארט-אפים שנבחרו למחזור השני של תכנית Well4Tech, תכנית האצה לסטארט-אפים מבטיחים מרחבי העולם בתחום ההלט׳-טק בקונטיקט, שהחלה אמש (שני) ותתקיים עד מחר. מתוך מעל ל-500 חברות שנרשמו לתוכנית בישראל, 11 נבחרו להשתתף במחזור השני של תכנית Well4Tech. המיזמים שנבחרו גייסו עד כה מעל 10 מיליון דולר וכבר מייצרים מעל ל-5 מיליון דולר הכנסות מלקוחות ברחבי העולם.
התוכנית מייצרת לחברות המתקבלות אליה קרקע פורייה להתפתחות, לצמיחה וללמידה ומחברת אותן למשקיעים ולמובילים מהתעשייה שיסייעו בהאצת צמיחתן. התוכנית מתמקדת בשלושה תחומים מרכזיים: הרחבת נתח השוק באמצעות חדירה לשווקים חדשים והתרחבות בשווקים קיימים, יצירת עניין במוצר בקרב לקוחות פוטנציאלים וחשיפה להון. במסגרת התוכנית יעבדו הסטארטאפים בצמוד למנטורים מנוסים ויקחו חלק במעל 160 מפגשים עם משקיעים ומייסדים מובילים מהתעשייה.  חלק מהסטארטאפים יקבלו משרדים לשנה בקונטיקט.
 
הסטארטפים הנבחרים מגיעים ממגוון רחב של מדינות, כולל ישראל, איטליה, צרפת וארצות הברית. אחד-עשר הסטארטפים הנבחרים למחזור השני בקונטיקט הם: 1. Diamante- פיתוח תרופה על בסיס צמחי למחלות אוטו-אימוניות שמונעת תקיפה עצמית של המערכת החיסונית. 2. QLog- פיתוח מערכות אוטומציה לתהליכים לא רפואיים של בתי חולים במטרה להתייעל. המערכת פועלת בעשרות בתי חולים בישראל ומתחילה לפעול בחו״ל. 3. Genesis Medical Vision- טכנולוגית בינה מלאכותית שמסוגלת לזהות סרטון בשלבים מוקדמים ובגדלים קטנים של גושים. 4. DeepLook- כלי רדיולוגי לאבחון, הדמיה וטיפול בסרטן באמצעות תכנה לזיהוי צורות. הטכנולוגיה אושרה על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי). 5 - Seatback- מערכת וירטואלית אישית לגילוי מוקדם של מחלות שרירים.
6. ZANEEZ- מכשיר אורטופדי רב-מצבי המספק טיפול יומיומי לכפות הרגליים ולקרסוליים. המכשיר משפר את הניידות, הגמישות ואת טווחי התנועה ללא כאבים. 7. Jooks- אפליקציה שמאפשרת לסייר במאות ערים ברחבי העולם באמצעות מסלולי ריצה, הליכה, נסיעה על אופנים ונסיעה על כיסא גלגלים. 8. Fitter- פלטפורמה לאימונים קבוצתיים למתאמנים ומאמנים. מתאמנים יכולים להרשם לכל סוגי האימונים ומאמנים יכולים לנהל את העסק שלהם. 9. HappyThings- אפליקציה שעוזרת לאנשים לחיות חיים מאושרים יותר בהתבסס על עקרונות של פסיכולוגיה חיובית. האפליקציה מניעה אנשים לבצע פעולות יומיומיות שהוכחו מדעית כמגבירות את האושר. 10. Plaey- פלטפורמה להתאמה בין אנשים בעלי דעות ורקע דומה על מנת להפיג מתח ולבלות מחוץ למסך. המשתמשים יכולים להזמין חוויות ישירות דרך האפליקציה. 11. IBrainy- פלטפורמת משחק חינוכי, העשרות וקורסים שנועדה להעצמת מבוגרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה