דיגיטל וטק

הפיתוחים החדשים בעולם התיירות שיאפשרו לכם לטייל בזול

בימים אלו ממש מתקיימת בארץ תכנית ייחודית המקדמת את 11 חברות הסטארט-אפ המבטיחות ביותר בעולם הטראוול-טק. אלו הפיתוחים המרגשים שכנראה נשתמש בהם בשנים הקרובות 
מערכת ice | 
תוכנית אונבורד (צילום יחצ)
תוכנית Onboard יוצאת לשנתה הרביעית תחת ניהולה של אריאלי קפיטל ולמחזור הרביעי של התוכנית, שמנוהלת בימים אלו בישראל, נרשמו לא פחות מ-500 חברות מכל העולם. מבין כל הנרשמות שרצו להגיע לארץ נבחרו רק 11 חברות שיחוו את תוכנית ההאצה לסטארטאפים מתחום הטראוול-טק.
 
התוכנית הייחודית הזו מנוהלת כאמור על ידי אריאלי קפיטל, חברת אחזקות אמריקאית עם משרדים באירופה, ארה"ב ובישראל, בשיתוף חברת הטראוול טק Amadeus, חברת שרנט, מיקרוסופט ואחרות. במסגרת התוכנית נבחרות לכל מחזור חברות סטרטאפ מבטיחות בתחום התיירות והנסיעות, אשר מקבלות האצה וסיוע לשם התרחבות אל תוך שווקים חדשים ובמטרה לגייס הון נוסף.
כל חברה מקבלת מאריאלי קפיטל לקוחות, שיתופים, ומשקיעים פוטנציאליים, לצד קבלת סיוע בקידום עסקאות והליכי בדיקות נאותות.
 
מבין החברות שנבחרו השנה נוכל למצוא מדינות כמו אנגליה, ארה"ב, ישראל, הודו, מקסיקו ועוד. אך כמובן המשיכה העיקרית טמונה במה כל חברה רוצה להציג לעולם התיירות. למשל, חברת Get מפתחת צמיד ייחודי שיספק אבטחה מתקדמת דרך זיהוי ביומטרי, שתותאם למלונות ונמלי תעופה.
חברת Travel X מפתחת שירות מקוון של הזמנת שירותי תעופה, נסיעות והזמנות מהדיוטי, הזמנת מקום לטרקלין, שירותי תורים מהירים ועוד. חברות אחרות בקבוצה המבטיחה הזו מפתחות שירותי התאמת מחירים בארץ היעד על מנת להפחית הוצאות, כמו גם שירות ארנק דיגיטלי ההופך כוסות רב פעמיות למטבעות שדרכם תוכלו לשלם במלונות ובטיסות.
 
אור חביב, שותף וראש מחלקת החדשנות באריאלי קפיטל סיפר: ״שוק הטרוול-טק צפוי להגיע לשווי של 12.5 מילארד דולר עד לסוף שנת 2026. שדות תעופה ,חברות תעופה, בתי מלון וספקים רבים מתקשים להתמודד עם מספר הנוסעים ההולך וגדל כחלק מהשלכות הפוסט-קורונה, מה שגורם לשיבושי טיסות, תורים ארוכים ועוד. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הביקוש היא לפתח טכנולוגיות חדשות שיתנו מענה לצורכי השוק המשתנים ואנו נרגשים להשיק את המחזור הרביעי של 'Onboard' ולהציג לראשונה פיתוחים חדשים בתחום זה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה