יח"צ
לעוס? מסטיק טריידנט יוצא בקמפיין נושא פרסים בפייסבוק ובפעילות קד"מ
גלוברנדס וקראפט פודס השקיעו בהשקת המסטיק כמיליון שקל. מערך המכירות של גלוברנדס פוקד מדי שבוע כ-11 אלף נקודות מכירה שונות
נתפסה לכם הלסת? לקראת הקיץ, הוקם עמוד הפייסבוק של מסטיק טריידנט. העמוד כולל מידע, חדשות, משחקים, תחרויות ועדכונים שונים. בימים אלו משיקה החברה, משחק בפייסבוק ועד ה-30.8, מתקיים טורניר הקיץ TRIDENT SUMMER SPLASH הנושא פרסים.
מסטיק טריידנט משווק בישראל באמצעות חברת גלוברנדס, חברת מכירות הואנסל. הפעילות כוללת בין היתר גם פעילות קד\"מ אותה תנהל GNS דיגיטל. מערך המכירות של גלוברנדס פוקד מדי שבוע כ- 11 אלף נקודות מכירה שונות ברחבי הארץ.
הקמפיין תוכנן ובוצע בשיתוף עם משרד הפרסום GNS DIGITAL.
מנהל לקוחות – אור קרס.
מנהל תוכן ומדיה – יאן ינקו קוטלארסקי.
מנהל לקוחות – אור קרס.
מנהל תוכן ומדיה – יאן ינקו קוטלארסקי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.טריידנט תוצרת טורקיה (ל"ת)מרמרה 2 07/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.גם כאן אני ממשיך להצדיק את שמילא מפרגן כרוני 07/2011/14הגב לתגובה זו0 0גרוע, משעמם משחק שכבר ראינו מליון פעם בפייסבוק...חסר. כלום ושום דבר.סגור
-
גם את החוסר פרגון שלך ראינו כבר מיליון פעמים,יורד על לא מפרגנים 07/2011/14הגב לתגובה זו0 0חסר, משעמם וסתם קטןסגור


