יח"צ

היפה והביטוח: נלה גולדברג תוביל קמפיין קד"מ ל'לאומית שירותי בריאות'

'לאומית' בחרה בשירותי NPR, ותקדם את הביטוח המשלים 'לאומית זהב' באמצעות ראיונות שתקיים הפרזנטורית עם הציבור הרחב. הסרטונים יועלו לרשת
לאומית שירותי בריאות, בחרה את שירותיה של חברת קידום המכירות NPR לטובת קידום הביטוח המשלים \'לאומית זהב\'. את קמפיין הקד\"מ תוביל נלה גולדברג מ\'היפה והחנון 2\'.
NPR יחד עם אלי זגין, מנהל השיווק הדיגיטאלי והקד\"מ של \'לאומית\', מפיקה את קמפיין סקר הבריאות הגדול במסגרתו הפרזנטורית נלה גולדברג תסתובב עם צוות צילום וקד\"מ ב-15 אתרים שונים ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב, בת ים, לוד, מודיעין, עכו, אשדוד ואשקלון.
במסגרת הקמפיין יראיין הצוות את הקהל הרחב על תחושותיו בעניין שירותי הבריאות בישראל ועל הקשר בין המהפכה החברתית לבין שינויים מבניים בסדרי העדיפויות הכלכליים במשק הבית בישראל, ובמקביל יציגו לו הביטוח החדש. מסע הראיונות שיבצע הצוות יעלה בסרטונים קצרים ברשת.
נלה והחסידה של לאומית (צילום: ברק פכטר)
נלה והחסידה של לאומית (צילום: ברק פכטר)

על תפקיד הפרזנטור של \'לאומית\' התמודדו מספר רב של פליטי ריאליטי, מהתכניות \'האח הגדול\' ו\'הישרדות\', וגולדברג זכתה בתפקיד.
לדברי משה מוסקו, דובר לאומית שירותי בריאות, \"ביצענו מהפכה בתחום שירותי השיניים. לקוחות לאומית זהב עד גיל 18 מקבלים טיפולים בחינם ביותר מ-300 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ. המרפאות הללו פתוחות כמובן גם לשאר לקוחות הקופה ומספקות רפואת שיניים פרטית במחיר ציבורי. מערך בקרה ארצי וממוחשב של לאומית, מפקח באופן בלתי תלוי הן על מקצועיות הטיפולים והן על מחירם. שירות כזה, בפריסה כזו, ובזמינות תורים - לא תמצאו בשום מקום אחר\".
\"ביצענו גם שיפורים משמעותיים בתחום הביטוח המשלים. הרחבנו את ההטבות בנושא הטיפולים הרגשיים והתפתחות הילד, לילדי לאומית זהב. קבענו רף חדש של 100 טיפולים בכל תקופת החברות בביטוח המשלים , הרבה מעבר למה שקופות אחרות מציעות והכל בהשתתפות עצמית נמוכה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו כמה שזה נראה רע (ל"ת)
    רמי 05/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ברכות נלה זכית בעווד 5 דקות של תהילה (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור