יח"צ

משרד פאר לוין תקשורת ילווה את קמפיין יחסי הציבור של מיזם "שבת ישראלית"

כתבי אייס |  1
מיזם שבת ישראלית (צילום לוגו)
מיזם שבת ישראלית שיתקיים בחודש הקרוב זו השנה השלישית ברציפות, שכר את משרד פאר לוין תקשורת לטובת יח"צ לקמפיין שהחל בימים אלה ויסתיים באירוע השיא בשבת 23 באוקטובר. מטרת פעילות היח"צ היא להעניק רוח גבית למיזם במקביל לקמפיין הפרסום ולפעילות ברשתות החברתיות.
הפרויקט קורא גם השנה לדתיים ולחילונים לסעוד יחד את ארוחת השישי, במטרה להסיר מחיצות ולהכיר מקרוב. אשתקד לקחו חלק במיזם עשרות אלפי ישראלים ב-70 ישובים.
פאר לוין תקשורת נוסד ב-2007 והוא נחשב לאחד מהמובילים והגדולים בענף. המשרד בראשות ממי פאר, איתן לוין וגור מוטולה, מתמחה באסטרטגיה תקשורתית בזירה הציבורית, העסקית, הכלכלית והפוליטית. בנוסף לאסטרטגיה תקשורתית וליח"צ, מתמחה המשרד בניהול משברים תקשורתיים, קמפיינים, רשתות חברתיות, קריאייטיב ועיצוב גרפי, פרסום ומיתוג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב מאד
    דניאל 10/2015/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשוב שבתקופה כזו פאר לוין ילווה. מסוכן להסתובב בחוץ לבד
    סגור