יח"צ

משרד 'דני לוי' ינהל את הדוברות והיח"צ של לופטהנזה בישראל

קבוצת התעופה הגדולה באירופה קיימה בשבועות האחרונות שיחות ומגעים עם מספר משרדי יח"צ ישראלים, כחלק משינוי מדיניות ה-PR שלה בעולם
אלכסנדר כץ |  2
לופטהנזה (צילום iStock)
מערך הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה בישראל ינוהל על ידי משרדו של דני לוי – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב ב-4 השנים האחרונות במשרד שטרן איראלי סער. את הטיפול השוטף תעניק מחלקת התיירות בניהולה של סמנכ"לית משרד 'דני לוי תקשורת', מעיין לוי. המחלקה מייצגת גופים בולטים בתחום התיירות, דוגמת קבוצת פתאל וקבוצת איסתא.
מותג לופטהנזה נחשב לגדול ביותר בתחום התעופה באירופה ובהתאם גם מתקצב את הפעילות בריטיינר גבוה יחסית. הקבוצה כוללת את המותגים לופטהנזה, בריסל איירליינס, סוויס, אוסטריאן איירליינס ו-Eurowings. המשרד המקומי יעבוד בכפיפות לסוכנות יחסי הציבור הגרמנית achtung שנבחרה לבנות ולנהל רשת תקשורת גלובלית עבור הקבוצה.
הסוכנות הגרמנית נבחרה לתכנן ולתמוך ביחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה ב-41 מדינות מחוץ לשווקים המקומיים של הקבוצה: גרמניה, בלגיה, אוסטריה ושוויץ. בשבועות האחרונים ביצעה סקירה ענפית לאיתור משרדים מקומיים ב-41 המדינות, על פי קריטריונים רבים, דוגמת ניסיון בתחומי תיירות ותעופה, קורפורט PR ומותגי צריכה.
גודלו של המותג הוא גם משימה לא קלה לטיפול תקשורתי, שכן מותג תעופה מעצם היותו כזה דורש מענה 24/7, מסביב לשעון וכולל בתוכו לא מעט משברים תקופתיים שנובעים ממתן שירותים לעשרות אלפי נוסעים בתחום שמדי פעם מועד לאיחורים, ביטולים וכדומה. 
דני לוי תקשורת הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל ונמצא בצמיחה. רק לאחרונה דווח באייס על זכייתו בתקציב יחסי הציבור של חברת סמסונג בישראל, שהצטרפה לעשרות לקוחותיה של החברה, דוגמת קבוצת קוקה-קולה ישראל, GETT, אדידס, פתאל ועשרות נוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עשו בשכל. שטרן משרד עתיק... לא בליגה של דני (ל"ת)
    אהרון 01/2019/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    דני לוי מתאבד עבור הלקוחות
    נחשון 01/2019/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עבדתי איתו בעבר לפני שמכרתי את הפעילות שלי לחברה גדולה- הוא היה אחד הגורמים המרכזיים להצלחה שלנו ולעובדה שלא היה מי שלא שמע והכיר את השירות שהצעתי בארץ והוא והצוות שלו היו מתאבדים על כל אייטם שלנו. כבוד!
    סגור