יח"צ

"פרס ישראל": ארז טל חוזר לרדיו תל אביב

איש הטלוויזיה הוותיק יגיש תכנית חדשה כמחלק ממבצע השידורים של תחנת 102FM שיימשך עד פסח, לצד קומיקאים מובילים, אנשי רדיו ומאזינים. מי יקחו חלק? מתי ניתן להאזין? ואילו הפתעות מחכות? הכל בפנים
כפיר אדר |  1
ארז טל ברדיו תל אביב (צילום יח"צ)
ארז טל חוזר לרדיו תל אביב, שמכריז על מבצע שידורים שימשך עד פסח במהלכו ישדר האיש שפחות או יותר, המציא את הרדיו הישראלי כפי שאנחנו מכירים אותו, תכנית חגיגית בשיתוף קומיקאים מובילים, אנשי רדיו ומאזינים. 
יחד עם טל באולפן יגישו לסירוגין עידית הרשקוביץ שעובדת עמו בצמידות בקשת, שדרה איתו בגלגול הקודם ברדיו תל אביב וזכתה להכריז יחד עם טל על זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון ב-2018, והקומיקאי והסטנדאפיסט אבי נוסבאום ששיתף איתו פעולה במשך שנים בצוות מועדון לילה. 
בשבוע השידורים הראשון תתארח כמגישה גם תמר מרום שהייתה הכותבת והתסריטאית של טל בתוכניות רק בישראל והעולם המופלא, ואף הגישה בעבר ברדיו תל אביב את "היפות והאמיצות" יחד עם מיכל ניב ז"ל. לתכנית, יקראו "פרס ישראל", וכך צוות התוכנית יפעל בכל בוקר להענקת הפרס. לאדם הראוי ביותר שעשה את היום.
התוכנית תשודר בימים א' עד ד' בין השעות 10:00 ל-12:00. למרות ימי הקורונה, ברדיו תל אביב מנסים לשדר אופטימיות ולחזק את לוח המשדרים סביב ימי סוף הסגר, חג פורים, מערכת הבחירות ופסח. טל מצטרף ללוח השידורים היומי האיכותי הכולל את: גורי אלפי, עינב גלילי, נלי תגר, לירון ויצמן, ערן זרחוביץ' ושרון טייכר, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, ועוד רבים אחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיוך מחליא, קשה לצפייה (ל"ת)
    רוני ל 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור