נדל"ן ותשתיות

עידו חג'ג' בעסקת ענק: רכש דירות בכ-35 מיליון שקל בפרויקט גינדי

היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', רכש מספר דירות בפרויקט טרילוגי׳ (Trilogy) בעיר לימסול שבקפריסין של חברת גינדי גלובל בעסקה של כ-9 מיליון אירו
מערכת ice |  1
עידו חגג (צילום אינסטגרם)
היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', רכש מספר דירות בפרויקט טרילוגי׳ (Trilogy) בעיר לימסול שבקפריסין של חברת גינדי גלובל בעסקה של כ-9 מיליון אירו. הרכישה נחתמה על ידי חג'ג' באופן אישי וכוללת תשע יחידות דיור גדולות המתפרסות על פני 3 קומות. הדירות כוללות מרפסת עם נוף לים כאשר בפרויקט היוקרתי בו רכש חג'ג' את דירותיו, המחיר המוצע למ"ר נע בין 10 ל-15 אלף אירו. 
גינדי גלובל, מקבוצת גינדי החזקות הוקמה לפני שנתיים, במטרה לאתר הזדמנויות עסקיות מעבר לים בהובלת יו"ר החברה נדב נאמן. לאחר עבודת מחקר ארוכה, החליטה החברה להתמקד בלימסול שבקפריסין בגלל הפיתוח המואץ באי והרבה לישראל. בשנתיים האחרונות, רכשה החברה חמישה מגרשים, עליהם היא בונה כ-110 יחידות דיור והציבה לעצמה מטרה לשנת 2024 לרכוש עוד קרקעות ולבנות כ-400 יחידות דיור.
 
מאז התחילה החברה בשיווק שקט, מכרה כ-52 יח״ד למשקיעים ישראלים ועוד 30 יח"ד לתושבי חוץ ומקומיים ובסה"כ כ-82 יחידות דיור. כל זאת תוך פחות מחודש. המחיר הממוצע לדירה בפרויקטים השונים הוא כ-400 אלף אירו, כאשר תמהיל הדירות הוא של 2, 3 ו-4 חדרים לצד פנטהאוזים. עד כה, מחזור מכירות החברה הסתכמו במעל 100 מיליון שקל.
פרויקט גינדי בקפריסין (סייברקו)
קפריסין הפכה בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי עבור המשקיע הישראלי, כאשר כבר שנים רבות היא מהווה אבן שואבת לחברות ומשקיעים זרים, בין היתר הודות למס החברות הנמוך בה. המגמה הולכת וגוברת של השקעות ישראליות בתחום הנדל"ן בקפריסין, ובפרט בעיר לימסול  שהפכה לבירת העסקים של אירופה ומושכת אליה חברות טכנולוגיה והייטק מכל העולם. הצמיחה המהירה של לימסול, שאוכלוסייתה הוכפלה מעל 200 אלף תושבים בחמש השנים האחרונות, והתשואות הגבוהות מהשקעות נדל"ן, הופכות את העיר למוקד משיכה להון והשקעות נוספות מישראל בשנים הקרובות.
דמי שכירות ממוצעים לדירה בשווי של 300 אלף אירו נעים סביב 2,000 אירו לחודש ומשקפים תשואה של כ-8%. בלימסול אין מס רכישה בגין רכישת דירה להשקעה. כמו כן, הפרויקטים שיוזמת גינדי ינוהלו באמצעות חברת ניהול מהטובות והמנוסות בקפריסין אשר תנהל עבור הרוכשים את הנכסים בין אם בעסקאות של שכירות לטווח ארוך או קצר.
חן דילמוני (צילום: גינדי גלובל)
מנכ"ל גינדי גלובל, חן דילמוני מסר: "אנו בגינדי גלובל רואים את הצלחת הפרויקט בקפריסין כאישור נוסף לאסטרטגיית ההשקעות הבינלאומית שלנו. אנו שמחים ומברכים את עידו חגג שזיהה את הפוטנציאל העצום באי ובחר לצאת למסע הזה יחד איתנו. החברה זיהתה את הפוטנציאל העצום באי כבר לפני מספר שנים והקימה  תשתית לפעילות רחבה תוך מטרה להרחיב את פעילותה בקפריסין באופן משמעותי בשנים הקרובות, שכן אנו צופים עלייה נוספת בביקושים לנכסי נדל"ן מצד משקיעים ישראליים ובינלאומיים".
עידו חג'ג' מסר עם סיכום העסקה: "מדובר על פרויקט יוקרה מדהים בעיר לימסול שממוקם ממש על קו הטיילת והים. הגישה שלי היא ברורה -  אם מחליטים לרכוש נכס/דירה במדינה זרה, חשוב מאוד שזה יהיה מיזם רציני ומקצועי בעל שם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראבלוף (ל"ת)
    רוברטו 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור