נדל"ן ותשתיות

מחירי הבתים בארצות הברית שוברים שיאים: זה הזינוק שרשמו

מחירי הבתים בארה"ב הגיעו לשיא כל הזמנים בדצמבר, לפי נתונים שפורסמו, המחירים עלו ב-0.2% מהחודש הקודם וממשיך את רצף שבירת השיאים ביוקר הבתים בארה"ב
מערכת ice | 
בתים למכירה (צילום freepik)
מחירי הבתים בארה"ב הגיעו לשיא של כל הזמנים בדצמבר, לפי נתונים שפורסמו היום (שלישי), המחירים עלו ב-0.2% מהחודש הקודם, כך הראו הנתונים של מדד מחירי הבתים הלאומיים של S&P CoreLogic Case-Shiller. שיא זה, ממשיך רצף של שבעה שיאים רצופים ב-2023. בהשוואה לשנה, גם המדד הלאומי המשולב עלה, עם עלייה של 5.5% במחירים מדצמבר 2022. 
המחירים במחצית מ-20 שווקי המטרו ניצחו שיאים קודמים, כולל לאס וגאס, שהייתה השוק שעלה במהירות הגבוהה ביותר בדצמבר, לאחר שהתייחסו להשפעות העונתיו. כל 20 השווקים דיווחו על עליות שנתיות לראשונה השנה, אמר לוק, כאשר ארבעה שווקים עלו ב-8%. אפילו פורטלנד, אורגון, שרשמה 11 חודשים של ירידות, ראתה צמיחה משנה לשנה.
כזכור, האינפלציה בארה"ב עלתה במפתיע בדצמבר ל-3.4%. התחזיות היו לעלייה של 3.2% בחישוב שנתי. בחישוב חודשי נרשמה עלייה של 0.3%, הצפי היה לעלייה ל-0.2%. מדד הליבה (ללא מזון ואנרגיה) בחישוב שנתי רשם האטה ל-3.9% מ-4%, כשהצפי היה להאטה גדולה יותר ל-3.8%. בנוסף, השוק האמריקאי רשם ביצועים נאים לקראת סוף השנה ומדד ה-S&P 500 אף רשם שיא מכובד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה