נדל"ן ותשתיות

קבוצת אלמוג מציגה: פנטהאוז עם נוף מסחרר ב-2.7 מיליון שקל

לאחרונה, נמכרו בטווח של שבוע בלבד במסגרת פרויקט RED בשכונת עיר היין באשקלון, שתי דירות פנטהאוז, 5 חדרים, 139 מ"ר בנוי ומרפסת בגודל 41 מ"ר בקומה 6 במחיר של כ-2.7 מיליון שקל כל אחת. סמנכ"לית השיווק רקפת להב: "אנו עדים לכך שבשבועות האחרונים נחתמות יותר עסקאות של דירות יקרות ומיוחדות"
מערכת ice | 
מבט למרפסת הפנטהאוז של קבוצת אלמוג (צילום קבוצת אלמוג)
קבוצת אלמוג היוזמת ובונה את פרויקט RED בשכונת עיר היין באשקלון, מדווחת היום (חמישי) על מכירות ערות בשבועות האחרונים, בין היתר של דירות מיוחדות. לאחרונה, נמכרו בטווח של שבוע בלבד, שתי דירות פנטהאוז, 5 חדרים, 139 מ"ר בנוי ומרפסת בגודל 41 מ"ר בקומה 6 במחיר של כ-2.7 מיליון שקל כל אחת.
פנטהאוז נוסף בקומה 6 בגודל 131 מ"ר + מרפסת בגודל 89 מ"ר נמכר גם הוא לאחרונה במחיר של  2.88 מיליון שקל. פרויקט RED של קבוצת אלמוג בשכונת עיר היין כולל 90 דירות ב-4 בנייני בוטיק של 7 קומות עם הקפדה מרבית על רמת התכנון והגימור .תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים.
 

"החזרה של הרוכשים מורגשת לא רק בכמות הדירות, אלא גם בסוג הדירות". פנטהאוז קבוצת אלמוג באשקלון (צילום: יח"צ קבוצת אלמוג)
"החזרה של הרוכשים והבאת האמון שלהם בעיר אשקלון ובשכונת עיר היין, מורגשת לא רק בכמות הדירות שנרכשו לאחרונה על פי נתוני המכירות, אלא גם בסוג הדירות. אומרת רקפת להב, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "אנו עדים לכך שבשבועות האחרונים נחתמות יותר עסקאות של דירות יקרות ומיוחדות. דירות גדולות בשטחן ודירות מסוג פנטהאוז, מה שמלמד על אופיים של הרוכשים – משפרי דיור הרוכשים למטרת מגורים ומעוניינים להשתקע בעיר ובשכונת עיר היין בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה