נדל"ן ותשתיות

עיריית תל אביב נתבעת ב-54 מיליון שקל: הרכבת הקלה תעלה ביוקר?

היזם והקבלן יוסי אברהמי, תובע מעיריית תל אביב פיצויים בעשרות מיליוני שקלים, בטענה שהבנייה של הרכבת הקלה בשדרות ירושלים ביפו פגעו ברווח של פרויקט "נוגה-1", אותו הוא הקים ברחוב המדובר
מערכת ice |  2
עיריית תל אביב (צילום shutterstock, ויקיפדיה-דוד שי)
היזם והקבלן יוסי אברהמי, הבעלים של קבוצת הנדל"ן יוסי אברהמי, תובע מעיריית תל אביב פיצויים על סך של 54 מיליון שקל, זאת בטענה שתוכנית המתאר המחוזית תמ"מ 5/1, אפשרה את מעבר קו הרכבת הקלה בשדרות ירושלים ביפו ופגעה לטענתו ברווח של פרויקט "נוגה-1", אותו הוא בונה ברחוב המדובר.
ב"כלכליסט" דווח היום (חמישי) כי התביעה מגיעה על רקע הטענות לפגיעה בפרויקט של יוסי אברהמי, שלטענתו בעקבות העבודות של הרכבת הקלה בסמוך לפרויקט שלו, העירייה צמצמה את שטח המסחרי ב-102 מ"ר, צמצמה את שטח המגורים ב-125 מ"ר, ובנוסף על כך גרעה, כך על פי הטענות של אברהמי, שטח של 600 מ"ר בקומת המרתף והפחתת כמות החניות שהוא יכול להציע, כאשר על פי אברהמי מדובר בנזק מצטבר של 54 מיליון שקל עבורו.
 
עוד טען אברהמי כי בעקבות העבודות של הרכבת הקלה, ההדירות החדשות שלו בפרויקט המדובר בשדרות ירושלים נמכרו ב-10% פחות ממה שאמורות היו להימכר. על פי הדיווח, עורכי הדין של עיריית תל אביב השיבו לתביעה בטענה כי "אין ולא היה מקום להגשת תביעת הפיצויים ויש לדחותה על הסף", בטענה כי תוכנית הבנייה של אברהמי אושרה אחרי שידע על תוכניות העבודות של הרכבת הקלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכרו את העיר ביחד עם התושבים.
    מי מולי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפכו את העיר ללונה פארק מסוכן עם אין ספור מפגעים , אם זה בדרכים, אם זה בשירות גרוע לתל אביבים (הותיקים), אפילו תשתיות של מבנים כמו צינורות מים מלפני יותר מחמישים שנה , תשתיות חשמל , אינטרנט, טלפון , גז , עזבו את כל מה שחשוב לתושבים התל אביבים והפכו את העיר ללונה פארק מפגעים או אם תרצו לונה פארק תל אביב .
    סגור
  • 1.
    פגעו בכול התושבים
    קרן 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר לתושבי תל אביב לנסוע ברכב, הצפיפות וחסימת רחובות, ולפעמים חוסמים רחוב לעבודה ללא מעבר להולכי רגל, מסוכן ביותר, פקקים, ולסגור את אלנבי כביש ראשי, מלא כסף מיותר, בתוך העיר, עשו למרכז וזהו!
    סגור