נדל"ן ותשתיות

אחרי 50 שנה: הדירה הראשונה של ג'ון לנון ויוקו אונו נמכרת

50 שנה אחרי שג'ון לנון ויוקו אונו עברו להתגורר בשכונת סוהו שבמנהטן, בנם המשותף, שון אונו לנון, יחד עם אמו יוקו, מעמידים את הדירה ההיסטורית למכירה תמורת סכום של 5.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
יוקו אונו, ג'ון לנון (צילום אינסטגרם/ יוקו אונו, פייסבוק)
ג'ון לנון, אחד הזמרים הגדולים בהיסטוריה וכוכב הלהקה הגדולה בהיסטוריה, "הביטלס", עבר להתגורר בתחילת שנות ה-70 יחד עם בת זוגו דאז, יוקו אונו, במנהטן שבניו יורק. הייתה זו הפעם הראשונה למעשה שלנון עוזב את אנגליה, במה שהגדיר את תחילת הסוף של הלהקה האגדית, כאשר מספר שנים מאוחר יותר הוא נרצח ביריות מול ביתו.
השניים התגוררו במשך שנתיים בדירה הראשונה שלהם בשכונת סוהו במנהטן, ניו יורק, אחרי שרכשו דירת לופט קטנה בת שתי קומות. כעת, 50 שנה אחרי, משפחת אונו, שהחזיקה עד היום בדירה, מעמידה את הנכס ההיסטורי למכירה תמורת סכום של 5.5 מיליון דולר.
על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", מי שלמעשה מנהלים את הנכס בצוותא הם יוקו אונו ובנה המשותף עם ג'ון, שון אונו לנון, שאף דיווח לראשונה על הרישום. הדירה היא בגודל של של 356 מ"ר, שנבנתה בשנות ה-20 של המאה הקודמת.
קומת הקרקע של הלופט כוללת גלריה בגובה 14 מטר, חלל מגורים עם מטבח פתוח וחדר שינה מאחוריו עם חלון וחדר רחצה צמוד. בקומה השנייה של הלופט יש חלל גלריה דומה בחזית עם אולפן סאונד מאחוריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה