נדל"ן ותשתיות

במטה יהודה הקימו את היישוב ה-58: גבעות עדן

במועצה אזורית מטה יהודה לא נבנה יישוב כבר 18 שנה, ועתה לאחר היתר הקמה קם היישוב החדש: גבעות עדן שעתיד לאכלס משפחות צעירות. נכון להיום ישנן 452 יחידות דיור מאושרות
יהודה לוינגר | 
ניב ויזל (צילום אולה ופבל סוכנות צילום)
15 שנה לאחר אישורה של תכנית להקמת ישוב חדש גבעות עדן החלה בנייתו בתנופה רבה בתמיכתה ובחסותה של המועצה אזורית מטה יהודה, כך הודיע היום (רביעי) ראש המועצה, ניב ויזל.
במועצה אזורית מטה יהודה לא נבנה יישוב חדש כבר 18 שנה, ועתה קם היישוב ה-58 במספר: גבעות עדן, וזאת לאחר שקיבל היתר הקמה. לדברי ויזל, היישוב החדש מתוכנן באופן שלא יפגע במרחבי הנוף וכי הם מצפים לראות מאות משפחות צעירות שיצטרפו ליישוב ולמועצה.
היישוב החדש עתיד להיות מאוכלס במשפחות צעירות, כאשר ממוצע הגילים של ההורים יעמוד על 30, הגיל הממוצע של הילדים בין 5-4 וממוצע מספר הילדים למשפחה הוא שלושה ילדים.
במועצה עמלו בשנה האחרונה לקבלת היתרים למוסדות חינוך, ציבור ודת, מגרש משולב הכולל מתנ"ס, מרכז קהילתי, בית כנסת ומיזם מלונאי. בנוסף מתוכנן שיקום פארק ארכיאולוגי השוכן במרכזו של הישוב ומשתרע על פני כ־60 דונם לטובת תרבות, פנאי ותיירות. נכון להיום ישנן 452 יחידות דיור מאושרות ונמסרו עד כה היתרים לשלב א' 84 יחד' ושלב ב' 102 יחד', מספר הרוכשים הוא 177 משפחות.
ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל מסר כי "גבעות עדן ממלא את כולנו בגאווה ובתקוה. יישוב הארץ היה לכל אורך ההיסטוריה חקוק על ליבה של היהדות  והציונות. בעוד שלוש שנים כאשר המדינה תחגוג 75, הישוב יתאכלס כולו ונוכל כולנו להגיד בגאווה - זה קרה אצלנו במועצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה