נדל"ן ותשתיות

מגה אור משלימה עסקה כפולה: 80 דונם בבית שמש תמורת 65 מיליון שקל

לאחר שבמאי האחרון שילמה מגה אור סכום של 63 מיליון שקל עבור 50% מהקרקעות שבחזקת קבוצת הרטוב, השלימה כעת חברת הנדל"ן את עסקת הרכישה עבור הקרקע הסמוכה בבית שמש

מערכת ice | 
צחי נחמיאס (צילום ורד פיצ'רסקי)
שיתוף הפעולה בין חברת הנדל"ן מגה אור לבין קבוצת הרטוב עולה שלב: 163 דונם בבית שמש יועברו לחזקתה של חברת הנדל"ן בבעלותו של צחי נחמיאס. מדובר למעשה בעסקה שבוצעה בשני שלבים, בשלב הראשון רכשה מגה אור בחודש מאי האחרון 50% מהשטח תמורת סכום של 63 מיליון שקל וכעת נרכשו 50% נוספים תמורת סכום של 65 מיליון שקל.
על פי התכנון, תיועד הקרקע עבור הקמת מתחם לוגיסטי ענק בהשקעה של מאות מיליוני שקלים. לאחר השלמת העסקה הנוכחית, מחזיקה מגה אור בבעלות משותפת עם קבוצת הרטוב על שטח של 323 דונם בבית שמש.
לפי הסכם הרכישה, קבוצת הרטוב, הפועלת כיום בחלק נרחב מהשטח הנרכש, תמשיך לפעול באותה מתכונת ובכפוף לחוזה שכירות לאורך 5 השנים הקרובות ועם אופציה ל-5 שנים נוספות. כמו כן, ההסכם כולל בתוכו גם את סילוק המשכנתאות שנלקחו על ידי קבוצת הרטוב עבור הקרקעות.
מיד עם חתימת הסכם בין הצדדים, הוציאה מגה אור הודעה עבור הבורסה לניירות ערך, ובה נכתב: "ביום ראשון, 11.2, חתמה מגה אור על עסקה לרכישת קרקע המהווה כ-50% משטח של 163 דונם בבית שמש, בתמורה ל-65 מיליון שקל בתוספת מע"מ כדין. לאחר רכישת הקרקע, החברה והמוכר יחזיקו במשותף ובחלקים שווים בשטח כולל של כ-323 דונם המצויים בבית שמש".
באשר לייעוד הקרקע, הוסיפה מגה אור בהודעתה כי "בכוונתנו להקים פרויקט להשכרה בהתאם לשימושים המותרים בתב"ע כפי שתהיה במועד ההקמה". לגבי הסכם השכירות מול קבוצת הרטוב, צוין בהודעה כי "החברה והמוכר התקשרו בהסכם שכירות בקשר למפעל המצוי בשטח הממכר, לתקופה בת 60 חודשים אשר תחל במועד המסירה. דמי השכירות יעמדו על סך 3 מיליון שקל בשנה".   
קבוצת מגה אור עוסקת בייזום וניהול בתחום הנדל”ן המניב, ומרכזת את פועלה בעיקר בענף המרכזים המסחריים והלוגיסטיים. העסקה הנוכחית מצטרפת לשורה של עסקאות לרכישת קרקעות עבור מתחמי לוגיסטיקה עליהן חתומה מגה אור, כאשר חברת הנדל"ן מתכוונת להמשיך ולהרחיב את פעילותה בתחום כשמספר עסקאות נוספות כבר עומדות על הפרק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה