נדל"ן ותשתיות

מקלט לסוחרי סמים הפך לבניין יוקרתי, כמה תעלה לכם דירה?

אחד המקומות המוזנחים בתל אביב, המקום שאמרו עליו שהוא המקום הכי נמוך בעיר עבר מהפך, כבר לא בית בושת וסוחרי סמים, הבית בכתובת פין 1 בתל אביב נבנה מחדש ומתאכלס בימים אלה, כמה תעלה דירה חדשה במקום שהיה הכי נמוך בתל אביב?
עמיאל ירחי | 
פיין 1 (צילום גוגל וטוויטר)
דרום העיר בתל אביב מוכר כמקום עם שכונות מוזנחות ופשיעה ברחובות, היפוך גמור לשאר העיר, בשנים האחרונות יזמים מגיעים אל השכונות המוזנחות ובונים פרויקטים נוצצים בין הבניינים והשכונות באזור תחנה המרכזית שסובלות משנים של הזנחה.
בין הבניינים שזוכים לחידוש נמצא גם הבניין שאמרו עליו שהוא המקום הכי נמוך בתל אביב, איפה שאסור להפנות את הגב, פיין 1. המבנה שהיה ידוע כבית בושת ומקלט לנרקומנים וסוחרי סמים פונה מיושביו בשנת 2008, ונהרס בשנת 2015. במקומו הוקם בניין חדש עם כ-53 יחידות דיור ובימים אלו הוא מתחיל להתאכלס.
מבדיקה שערכנו דירות במקום שזכור לרבים כמקום למסוממים וזונות כבר לא מאכלס את השכבות החלשות, דירה בבניין תעלה לכם כ-3 מיליון שקלים ובאתר יד 2 מוצעת דירת גג למכירה בכ-3.3 מיליון שקלים, הדיירים הוותיקים בשכונה שבדרום העיר מקווים שעם הדיירים החדשים תגיע מעורבות מוגברת של משטרה בשכונות המודחקות של העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה