נדל"ן ותשתיות

הווילה של זוג מנצח VIP: גילינו מי הבעלים וכמה היא עולה

אחרי שהתחילו להסתובב שמועות על בעלי הוילה בה 'נאלצו' משתתפי זוג מנצח VIP להעביר את הצילומים, יצאנו לבדוק: מי באמת עומד מאחורי הנכס המפואר?
שירה יום טוב |  2
צילום רשת 13

על המסך באפיק 13 משודרת בימים אלו תוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP". התוכנית שצילומיה החלו לפני יותר משנה נאלצה להעביר את הלוקיישן שלה במהלך הצילומים.  

תחילה טסו שמונה הזוגות עד ברזיל שם יועדו להתקיים הצילומים, אך מספר ימים לאחר נחיתתם, ושבועיים לפני תום הצילומים התפרצה מגיפת הקורונה והם נאלצו לשוב לישראל, לשהות בבידוד של 14 יום, ורק לאחר מכן המשיכו את צילומי העונה. לצורך כך, שכרה הפקת הסדרה, "אבוט המאירי" וילה מפוארת בסביון. 

צילום: צילום מסך רשת 13

אתמול (שבת) פירסם ערן סוויסה באינסטגרם שלו סטורי בו הוא טוען שהווילה בה התקיימו הצילומים שייכת לאזרח חוץ וכי היא מועמדת למכירה לפי שווי של 40 מיליון שקלים, אז הלכנו לבדוק את העניין וזה מה שגילינו.
אז הנכס המפואר ממוקם בשכונת סביון שבפאתי יהוד, מדובר באחוזה ששטחה כ-5 דונם, עליהם מתפרס שטח בנוי של כ-800 מ"ר. הווילה נבנתה לפני כ-12 שנה על ידי אדריכל ומי שרכש אותה מידיו היה הבעלים הנוכחי, אזרח ישראלי שמתגורר בניגריה ובארה"ב במקביל וכאמור מחזיק גם בנכס הזה בארץ. 

צילום: צילום מסך רשת 13
המתקנים הנוספים שנהנו מהם משתתפי התוכנית בחודש השהות שלהם שם כללו בריכה, חדר כושר, חדר קולנוע פרטי וכן גינה רחבת ידיים. בנוסף, במתחם הווילה יש מקום חנייה ל-8 רכבים. בין השכנים של הנכס אפשר למנות את עופר נמרודי, נוני מוזס, משפחת גינדי, איתן יוחננוף, ועוד. 
הווילה אכן מוצעת למכירה, אך הדיווח של סוויסה קצת זייף במחיר אז אנחנו בכל זאת נתפוס אותו על השקל למרות שביקש שלא, ונציין שהמחיר שמסר לנו עו"ד ד"ר אפרים אליגולא שמייצג את הבעלים בארץ, הוא כ-30 מיליון שקלים כך שחסכנו לכם 10 מיליון מהדיווח של סוויסה, תתחילו לחסוך.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוילה של זוג מנצח
    רותי 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    של מי הוילה
    סגור
  • 1.
    הוילה של זוג מנצח (ל"ת)
    רותי 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור