נדל"ן ותשתיות

יוטרון תקים חניון אוטונומי נוסף בקולורדו תמורת כ-10 מיליון שקל

החברה הנמצאת בשליטת קרן פימי מדווחת על המשך ההתרחבות בשוק האמריקאי. הסכם זה מצטרף להסכם קודם בקולורדו ומשקף ביקוש הולך וגובר לחניון האוטונומי, עד כה חתמה החברה על הסכמים להקמה של 23 חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה

כפיר אדר | 
חניון אוטונמי של יוטרון (צילום יחצ)
חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם להקמת חניון אוטונומי במדינת קולורדו, ארצות הברית.
סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-10 מיליון שקל (כ-3 מיליון דולר) והוא מתוכנן להסתיים במהלך שנת 2023. הסכם זה הינו ההסכם ה-23 שחתמה החברה להקמת חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה, וההסכם השני במדינת קולורדו.
יוטרון פועלת בצפון אמריקה בשישה אזורים עיקריים: ניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, בוסטון, יוסטון, וקולורדו. השוק הגדול והפעיל ביותר של החברה הוא מטרופולין ניו יורק, בו נחתמו עד היום 11 הסכמים להקמת חניונים אוטונומיים.
  
חיים שני,
מנכ"ל יוטרון, מסר כי "המיקוד העסקי של החברה במספר אזורי ליבה בשוק האמריקאי ממשיך להוכיח את עצמו. יוטרון מציגה בחניון זה לראשונה מערכת רובוטית המצוידת ביכולת עיבוד תמונה ובינה מלאכותית שמאפשרת לחבר את כל הרכבים בחניון לטעינה חשמלית אוטומטית, ללא מעורבות הנהג".
עוד הוסיף: "יכולת זאת חשובה במיוחד במדינות בארה"ב המעודדות שימוש ברכבים חשמליים ומעניקות הטבות ליזמים לעידוד החדירה של רכבים חשמליים. ההסכמים עליהם חתמנו לאחרונה, מעידים להערכתנו, על התעוררות מחודשת וביקוש גובר בשוק האמריקאי. צבר ההזמנות של החברה מייצר אופק עסקי ארוך טווח, ומהווה עדות לדרישה הגוברת לפתרונות הייחודיים של החברה ולמיצוב העסקי והמובילות שביססנו לעצמנו בשוק האמריקאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה