נדל"ן ותשתיות

חצי מיליארד שקל למתחם ענק של לוגיסטיקה בבית שמש

סמוך למפעל מלט הרטוב (לשעבר נשר), ממפעלי התעשייה הוותיקים בעיר. תוקם חברת פוקס תקים מתחם ענק של לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים בעיר בית שמש
אריאל נוי | 
לוגיסטיקה בית שמש (צילום EVOLVE MEDIA)
עוד עסקת ענק בבית שמש: חברת פוקס דיווחה היום (חמישי) לבורסה על כוונתה להקים מרכז עסקים בבית שמש, אשר ירכז את פעילות הלוגיסטיקה וההפצה של החברה, לצד מבנה משרדים ומסחר, שישמש את החברה ואת החברות הבנות בקבוצת פוקס.
מדיווחי החברה לבורסה עולה כי החברה מתכוונת לבצע השקעת ענק, ולהקים את המרכז בשיתוף עם מגה אור ומשפחת וייל, אשר מחזיקות במשותף בקרקע של כ-140 דונמים בעיר בית שמש.
סה״כ צפוי להיבנות במסגרת הפרויקט 80,000 מ״ר בנוי בשלב הראשון, כאשר מרבית השטח תוקדש לפעילות הלוגיסטיקה וההפצה של החברה, הפרוסה כיום במספר מוקדים ברחבי הארץ.
עלות הפרויקט המוערכת הינה למעלה מחצי מיליארד שקל, אשר יבוצעו במשותף על ידי שלוש החברות.
העסקה מצטרפת לשורה של עסקאות גדולות בתחום הנדל"ן המניב שבוצעו בעיר בית שמש בחודשים האחרונים, ומסמנים אותה כיעד חם בקרב המשקיעים, הן בענפי הלוגיסטיקה, והן בתחום הנדל"ן והמשרדים.
המרכז הלוגיסטי ממוקם בשטח הסמוך למפעל מלט הרטוב (לשעבר נשר), ממפעלי התעשייה הוותיקים בעיר. הקרקע הינה בבעלות משפחת וייל, שרכשה את המפעל והמגרש מחברת נשר בשנת 2015, כחלק מהחלטת הרשות להגבלים עסקיים.
לצד המפעל הוקם בשנות ה-90 פארק התעשייה "שורק", על ידי עיריית בית שמש, המאכלס עשרות דונמים של מפעלים קטנים ומוסכים.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "זוהי בשורה גדולה לעיר בית שמש, כאשר חברה נוספת בוחרת להרחיב את הפעילות שלה בעיר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה