נדל"ן ותשתיות

שכונת נווה עופר הוותיקה בת"א מתחדשת ב- 550 מיליון

מטרופוליס תחדש את שכונת נווה עופר בת"א תבנה כ - 300 יח"ד במסגרת פרויקט פינוי בינוי ובסך הכל צפויה השכונה להגיע ל-23 אלף תושבים במימוש מלא של פרויקטים להתחדשות עירונית. בסקירה שנערכה לאחרונה על ידי לשכת שמאי המקרקעין, שכונת נווה עופר סומנה כאחת השכונות המשמעותיות ביותר בשנים הקרובות בתל אביב.
אריאל נוי | 
אירוע החתימה עם הדיירים בנוה עופר (צילום טופ צלמים)
חברת מטרופוליס תחדש את שכונת נווה עופר בתל אביב. החברה  תהרוס כ- 10 בניינים ברחוב השקד  ותבנה במקומן כ-300 יח"ד לאחר שנבחרה במכרז שבוצע על ידי נציגות הדיירים.
ההיקף הכספי המוערך של הפרויקט – כ-550 מיליוני שקל. במסגרת אירוע ענק שערכה החברה עם הדיירים הושגו חתימות ממרבית מבעלי הדירות.
במתחם קיימים כיום 10 בניינים ישנים ובהם 96 דירות בסך הכל. בכוונת החברה ובעלי הדירות לקדם פרויקט פינוי בינוי במקום הבניינים הישנים.
מטרופוליס פועלת בימים אלה לקדם את הגשת התוכניות לצוותי התכנון בעיריית תל אביב ולהכרזת המתחם כפינוי בינוי. על תכנון הפרויקט אמון אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים. את הדיירים מייצג בפרויקט עו"ד אמיר שטיינהרץ.
כזכור פינוי בינוי ראשון בשכונת נווה עופר תל אביב יצא  לדרך לפני 4 חודשים. בעלי דירות במתחם ארבר 14-26 תל אביב בחרו בקבוצת גבאי, להתקשר עמם בפרויקט פינוי בינוי בהיקף של 317 דירות חדשות. 
לדברי אודי בלום מנכ"ל חברת מטרופוליס, "אנו שמחים על התמיכה והאמון שקיבלנו מבעלי הדירות במתחם. אנו רואים פוטנציאל אדיר במתחם ובשכונה שאין ראויה ממנה לחידוש. האזור עובר תנופת פיתוח, השקעה ושדרוג של תשתיות ביוזמת עיריית ת"א, שהקימה באזור בשנים האחרונות מספר בתי ספר, גני ילדים וגני משחקים, והפרויקט שנקים עבור הדיירים יתרום למתיחת הפנים של כל האזור".
השכונה הוקמה בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת כוללת כ- 3,000 יח"ד בבינוי מיושן, אך נהנית ממדיניות תכנונית יוצאת דופן של עיריית ת"א שהפכה אותה לאחת השכונות עם שטחי הציבור הנרחבים ביותר בעיר, מה שמביא לצפיפות נמוכה יחסית.
על פי מסמך המדיניות של עיריית תל אביב, סך הקיבולת לשכונה לאחר יישום פרויקטים של התחדשות עירונית עומד על 8,900 דירות חדשות, ובסך הכל צפויה השכונה להגיע ל-23 אלף תושבים במימוש מלא של פרויקטים להתחדשות עירונית. בסקירה שנערכה לאחרונה על ידי לשכת שמאי המקרקעין , שכונת נווה עופר סומנה כאחת השכונות המשמעותיות ביותר בשנים הקרובות בתל אביב.
חברת מטרופוליס הינה מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל. מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-35 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ. עד כה מסרה החברה כ-700 יח"ד ובשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-4,000 יח"ד, בתל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה רחובות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה