נדל"ן ותשתיות

האם עינת קליש-רותם הצליחה לרגש את יהורם גאון?

ראש עיריית חיפה במחווה מרגשת לזמר והשחקן הבלתי נגמר יהורם גאון עם הקמת שכונה חדשה בעיר. קליש-רותם: "מהבולטים והמוערכים שבאומני ישראל"
מערכת ice |  4
ראש העיר, עינת קליש-רותם ויהורם גאון (צילום דוברות חיפה)
ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם ממשיכה לפרגן לאישים חשובים והפעם החליטה לצאת במחווה מרגשת לזמר, אמש (ראשון) ראש העיר השיקה ביחד עם הזמר רחוב על שמו בעיר בשכונת "גבעת זמר" שכל הרחובות בשכונה יהיו על שם אומנים ויוצרים מהזמר העברי והאמן הראשון כאמור, יהורם גאון.
"בשמי ובשם כל תושבי חיפה – תודה לך, יהורם. 'הנני כאן', כחלק ממחווה שעושה היום העיר חיפה לזמר, שחקן, שדרן, מגיש הטלוויזיה והקומיקאי יהורם גאון - מהבולטים והמוערכים שבאומני ישראל. שכונת גבעת זמר, כששמה כן היא, שכונה שבה יונצחו אומנים ויוצרים מהזמר העברי כאות הוקרה לפועלם החשוב, עוד בחייהם. ובראש הרשימה - מי אם לא 'אתה ראשון יא קזה'?" כתבה בדף הפייסבוק שלה עינת קליש-רותם, ראש העיר.
"יהורם גאון, חתן פרס ישראל לזמר העברי ומדליק משואה, השתתף לאורך השנים ביצירות שהפכו לנכס צאן ברזל תרבותי במדינה. כבר אי שם בתחילת דרכו כקזבלן, בשנות ה-60 'כולם היו יודעים אז טוב מאד - למי למי יש יותר כבוד'. התכנסנו כאן היום, להנחת אבן פינה לרחוב שייקרא על שמו של יהורם גאון כאות תודה והערכה לפועלו ולתרומתו האדירה לעולם התרבות בישראל. בשמי ובשם כל תושבי חיפה – תודה לך, יהורם" הוסיפה עינת קליש-רותם.
קליש-רותם הסבירה את ההחלטה על קריאת שמו: "הקריאת רחוב על שמו של יהורם, כאן, בחיפה 'מעל פסגת הר הכרמל', זו דרכנו להצדיע לזמר העברי לדורותיו ולשמר את פס קולו הייחודי של יהורם, שכה מוכר בכל בית ובית וכך להישאר קרובים קרובים לאומן והיוצר שאין שני לו. אנו עומדים כעת בפתחה של שנה חדשה. השנה החולפת, בצל מגפת הקורונה הייתה מורכבת ומאתגרת".
"המגיפה שיבשה את שגרת חיינו וכידוע, פגעה קשות גם בעולם התרבות. 'התרבות איננה בגדר מותרות; היא בגדר הכרח', אמר הסופר הצרפתי גאו כסינג'יאן וכולי תקווה שהשנה החדשה תביא עמה בשורה לאומנים והיוצרים ותהיה שנה טובה יותר לכולנו. אולם ללא קשר למה שצופן לנו העתיד, אני מתחייבת בפניכם מעל במה זו כראש העיר ש'אנחנו לא, אנחנו לא נפסיק לשיר'. ואסיים בברכת 'סברי מרנן' - לחיים יהורם. לעוד הרבה שנים של יצירה משובחת ובריאות איתנה".
כזכור, לפני כחודשיים בפגישה של קליש רותם עם מכבי חיפה כאלופת המדינה, ראש העיר נתנה כמחווה לאיש העסקים והבעלים של הקבוצה את שלט הרחוב שיהיה על שמו. גם הבעלים המיתולוגי של היריבה העירונית הפועל חיפה, רובי שפירא ז"ל קיבל רחוב על שמו. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני מציעה שקליש תתפטר ויתנו לה להיות הוועדת התרבות
    א.א.חיפה 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כי כל מה שעשתה עד היום. במקום לעדות את עבטדתה כראש העיר לגאוגמולהרר איך מתו בעירה 17אנשים בודדים ואיך ולמה זה רירה רק בעיר שלה. חברת רגש הפוך צה שמנסים להציג אותה כי ראש העיר הינ קולט שכל יום טנשים בודדים מתים ככה סתם. יתה צריכה לארגן קבוצת עובדים מכן הקהילות ויעשו סבב בכל האזורים לפי רשימות של קשישים ובודדים היחד ים רופאי קופת חולים כללית ומכבי. נורא אנשים מסכנים מתו ככנ סתם ואנחנו לא יודעים עליהם דברת אפשר לכתוב על כל אחד משהו כמה מילים טחפה לגלות אנושיות כלפי על אחד
    סגור
  • 2.
    קליש מנוולת
    נ. 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה מתועבת שדורכת על התושבים הפשוטים של חיפה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    אמילי 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט החלטה ראויה של הכבוד לראשת העירהגברת עינת קליש. יהורם מספר אחת.היית ותישאר תמיד. תודה לך על תרומתך לזמר העברי. שנה טובה ומתוקה.
    סגור
  • חיפה לא עיר של ספרדים מה גאון קשור ינו
    מנה 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיפה לא עיר של כבוד לספרדים שיחפש כבוד במקום אחר
    סגור