נדל"ן ותשתיות

דרמת ענק בחולון: בניין שפונה אתמול, קרס מעצמו היום

בחולון פינו אתמול בניין מחשש לקריסה והיום לפני כשעה, הבניין קרס לעיניי תושבים מעצמו. התושבים זועמים. עיריית חולון: "העירייה אינה יכולה לספק דירות למגורים או לממן שהות בבתי מלון"
מערכת ice |  1
הבניין שקרס בחולון (צילום דוברות כבאות והצלה מחוז דן)
תושבי בניין ברחוב סרלין יוסף בחולון דיווחו אתמול (שבת) למוקד 102 של כבאות והצלה בגוש דן על החשש שלהם מקריסת הבניין, בתגובה לכך אנשי כבאות והצלה פינו את הבניין אתמול והיום הבניין קרס לתוך עצמו לעיני תושבי הבניין ואנשי עירייה. 
מהבניין פונו 32 משפחות, בהערכת המצב שמתקיימת ברגעים אלו ממש הוחלט לחסום את הגישה לאזור והכוחות דורשים מתושבים לא להגיע לאזור. כמו כן, מהנדסי העירייה התבקשו לבדוק את הבניינים המקיפים את אותו הבניין מחשש שיקרסו גם כן בדומה לבניין עצמו. 
 
תושבי חולון שהתגוררו בבניין זועמים. עיריית חולון הציעה לפתוח מקום שבו בעלות מוזלת תושבי הבניין יוכלו להתגורר לבינתיים באותו המקום, ככל הנראה מתנ"ס, אופציה נוספת  שעלתה היא לסבסד מלונית גם כן בעלות מוזלת עבור הדיירים.
בעיריית חולון הגיבו אתמול: "32 משפחות פונו מדירותיהן בחולון לאחר שהבניין בו הן מתגוררות הוכרז כמבנה מסוכן מאוד ומצוי בסכנת קריסה. במהלך היום טיפלו עובדות סוציאליות משירותי הרווחה בעיריית חולון בדיירים, דאגו להם למזון ולשתייה ובאישור המשטרה נכנסו עם כל דייר להוציא חפצים חיוניים מדירותיהם במהירות. רוב המשפחות התפנו לקרובי משפחה ולשאר הוצע לעבור לדירה במלונית בעלות מוזלת או למתקן שהייה זמני שפתחה העירייה באחד מהמרכזים הקהילתיים שצויד במיטות, מזרנים וציוד נוסף כדי לספק להן מענה ראשוני עד שיתארגנו לסידורי מגורים. עם כל ההבנה למצבם הלא פשוט של הדיירים, העירייה אינה יכולה לספק דירות למגורים או לממן שהות בבתי מלון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת!?
    יעקובוכו 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי המטומטמת שצועקת כאילו הבנין מתמוטט עלייה יש אנשים שהם גאים בזה שבם בפניקה
    סגור