נדל"ן ותשתיות

ההתחדשות העירונית עולה מדרגה: נהרס הבניין הוותיק בתל אביב

קבוצת ברוש ערכה אירוע הריסה של בנין בלוך 36 בעיר הגדולה. זה הבניין הראשון מתוך שניים שישווקו ברחוב הנחשק 
מערכת ice |  1
אילת גונן ברוש, ניר ברוש, עידן נח, אורעד יצחקי (צילום מגמא פוטו)
קבוצת ברוש, חברה מבצעת ויזמית עם ניסיון של שלושה עשורים, מקדמת בתל אביב פרויקטים במתווה של התחדשות עירונית תמ"א 38/2 (הריסה ובניה מחדש). הבניין הוותיק ברחוב בלוך 36 שפונה מדייריו בחודשים האחרונים, כלל 4 קומות עם 8 יח"ד שבהן גרו 8 משפחות.
אמש נהרס הבניין ובמקומו תבנה החברה פרויקט בוטיק ייחודי שיכלול 7 קומות עם 16 יח"ד בהן דירות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. יש לציין כי הבניין הנו הראשון מתוך שני בניינים שהחברה יוזמת ומשווקת ברחוב הנחשק בלוך 34-36 תל אביב.
קבוצת ברוש מכבדת את ההיסטוריה של הבניין הישן מחד, ומאידך יוצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה, אשר במקומו תבנה פרויקט חדש תוך חידוש הסביבה. ברוש תבצע את הפרויקט בבלוך 36 במסגרת הפעילות המשותפת עם 'עזרה ובצרון', שתוכנן לפי תוכנית הרובעים. הפרויקט בתכנון משרד MY Architects, בראשותם של האדריכלים מרק טופילסקי ויואש ינקוביץ. 
 
ניר ברוש ואילת גונן ברוש: "אירוע הריסה הוא גם אירוע של התחלה חדשה. לאחר תהליך ארוך, אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה הישן בבלוך 36 בתל אביב, במקומו נחל בבניית פרויקט בוטיק, תוך חידוש האזור והסביבה, וכל זאת לצד העובדה שאנו מוקירים את ההיסטוריה של הבניין הישן". 
עוד הוסיפו כי "רחוב בלוך מתחדש - מדובר בנקודת ציון משמעותית עבור דיירי הבניין הוותיקים, זהו הרגע שבו החלום שלהם יוצא לדרך אל עבר ביתם החדש, לאחר שנים של מגורים, זיכרונות וחוויות שצברו במבנה הוותיק והאהוב. קבוצת ברוש היא חברה יזמית שעוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית, אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של החברה הוא העובדה, שאנו מבצעים את הפרויקטים שאותם אנו יוזמים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצנחנים
    שירי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים פראיירים פרויקט פינוי בינוי בנווה ישראל הרצליה, אדמה ששווה מאות מיליונים נמכרת בנזיד עדשים. גם ככה אתם חלשים אז נחליש אותכם יותר! קבוצת רכישה לבעלי הקרקע. מה אתם צריכים יזמים, קבלנים, ומאכרים שייקחו ממכם. תעשו לבד אתם בעלי הקרקע!!!
    סגור