נדל"ן ותשתיות

רם אדרת תקים מאות דירות בשרון, וזה הסכום שתשלם

חברת הנדל"ן הוותיקה זכתה במכרז להקמת 124 יח"ד בשכונת חבצלת השרון בנתניה. 60% מהדירות ישווקו במסגרת תוכנית מחיר מטרה
מערכת ice |  2
דורון נמרוד, מנכ"ל משותף קבוצת רם אדרת (צילום יוהנס פלטן)
קבוצת רם אדרת זכתה במכרז של רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון להקמת 124 יח"ד בשכונת חבצלת השרון בנתניה. תכנית הבנייה כוללת גם הקמה של 2,500 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר.
הקבוצה תשלם כ- 175 מיליון שקלים, כולל הוצאות פיתוח. המכרז שווק במסגרת תכנית "מחיר מטרה", כך ש-60% מהדירות ישווקו לזכאי תכנית מחיר מטרה ו- 40% מהדירות ישווקו לשוק החופשי. מהחברה נמסר כי בפרויקט מתוכננים להיבנות 3 בניינים, בגובה של עד 17 קומות כל בניין ועם תמהיל דירות מגוון, שכולל דירות בנות 6-3 חדרים ופנטהאוזים.
 
מתחם חבצלת השרון ממוקם בצפון-מערב נתניה והוא עתיד להפוך למגה שכונה, שתכלול כ- 2,800 יח"ד, 500 יחידות לדיור מוגן וכ- 60 אלף מ"ר של תעסוקה, מסחר ומוסדות ציבור. המכרז הראשון בשכונה כולל 1,490 יח"ד ב- 13 מגרשים שונים, בהן זכו 13 חברות נדל"ן, וזהו המכרז הראשון במסגרת "תכנית מטרה" של משרד הבינוי והשיכון. תכנית "מחיר מטרה" מיועדת להעניק לזוגות צעירים ולמחוסרי דיור הנחה ממחיר השוק בעת קניית דירה חדשה, בגובה עד כ- 300,000 שקל או עד כ- 20% ממחיר הדירה.
לדברי דורון נמרוד, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת רם אדרת: "אנחנו פועלים בנתניה בשנים האחרונות במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית ואני שמח על ההזדמנות להרחיב את הפעילות בעיר. ככל שבאזור גוש דן והשרון מחירי הדירות מתייקרים וככל שהנגישות למרכז הארץ הופכת לטובה יותר, כך הביקושים לדירות בנתניה ואף צפונה ממנה עולים. אני מעריך שהמחיר לדירת 5 חדרים בפרויקט יהיה כ- 3 מיליון שקל".
 
קבוצת רם אדרת נוסדה לפני כ- 23 שנה והיא מחברות הנדל"ן הבולטות בישראל. הקבוצה עוסקת בייזום וביצוע של פרויקטי נדל"ן למגורים, בהתחדשות עירונית ובביצוע פרויקטים הנדסיים עתירי מערכות. לקבוצה כ- 5,000 יח"ד בתהליכי תכנון ושיווק במקומות שונים בארץ: אריאל, אשקלון, קרית גת, רמלה, לוד, תל אביב ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפה בים
    חני 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שנותנים לרוכשי הדירות במחיר למשתכן או מחיר מטרה. כולם ירשמו והרבה יתארכזבו שלא יוכלו לשלם על הדירה או לחכות כמו טיפשים לדירה
    סגור
  • ולחרדים יבנו עתה שתי ערים חדשות עפ"י החלטת הממשלה
    שוב עובדים עלינו 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור לכול לאילו תנאים הם יזכו.
    סגור