נדל"ן ותשתיות

חוף פרטי, 10 חדרי שינה: בכמה נמכרה הווילה הנסיכותית?

הבית היקר ביותר בדובאי: וילה בנסיכות נמכרה ב-76.2 מיליון דולר. הבית, שגודלו מעל 3,000 מ"ר, שוכן כולל רצועת חוף פרטית, 10 חדרי שינה, חדר קולנוע ביתי ומתקני ספא
מערכת ice | 
דובאי איחוד האמירויות (צילום freegoodphotos)
הבית היוקרתי ביותר בדובאי שוכן באי המלאכותי פאלם ג'ומיירה וכולל 70 מטר של רצועת חוף פרטית. הוא כולל 10 חדרי שינה, מרפסת גדולה על הגג עם ג'קוזי, מרתף יינות, חדר קולנוע ביתי, חדר כושר, מתקני ספא ובריכה מקורה וכן אקווריום.
 
גודלה של הווילה היא יותר מ-3,000 מ"ר שנמכרה בשבוע שעבר במחיר של 76.2 מיליון דולר (280 מיליון דירהם) מחזיקה בתואר הבית היקר ביותר בנסיכות. המחיר גבוה ב-33% מהשיא הקודם שנקבע ב-2015 ועמד על 50.37 מיליון דולר (185 מיליון דירהם).
"עסקה בהיקף כזה מדגימה את החוזק המתמשך של שוק הנדל"ן של דובאי, בייחוד בטווח העליון", הגיב לכלכליסט זהאן ג'וחינקה, סמנכ"ל התפעול של פלטפורמת הנדל"ן Property Monitor בדובאי.
"לא רק שהעסקה הזו עוקפת את השיא הקודם של דובאי" הוא אומר, "אלא היא גם מצמצמת את הפער בין שוק היוקרה של דובאי לזה של ערים גדולות כמו לונדון, ניו יורק והונג קונג". לשם השוואה, הנכס היקר ביותר המוצע כעת בלונדון עומד על 40 מיליון דולר, בניו יורק על 169 מיליון דולר, ובהונג קונג על 82.2 מיליון דולר.
הווילה היא בין הבודדות באי בגודל הזה, והיא כוללת גם תקרות גבוהות במיוחד. בחדרי הרחצה יש אמבטיות משיש מיובא מאיטליה שנבחר באופן אישי. "השיש הוא מהאיכות הגבוהה ביותר", הדגיש סוכן הנדל"ן קונור מקיי, שאחראי על המכירה.
מאז פרוץ הקורונה שוק הנדל"ן של דובאי התחזק משמעותית עם יותר עסקאות לבתים בשווי של מעל 10 מיליון דולר מאשר בכל שנה מאז 2015, כך לפי מקיי. לדבריו, אחת הסיבות לכך היא התגובה המהירה של הממשלה בדובאי להתפרצות המגפה, הכוללת גם שיעור התחסנות גבוה, זאת בשילוב עם זרם של קונים זרים ואמידים.
 
דני קושמרו בדובאי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה